امام جمعه مرند:

عملی شدن مطالبات رهبر انقلاب با وحدت و همدلی ممکن است

امام جمعه مرند عملی شدن مطالبات رهبر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی را با تحقق وحدت و همدلی ممکن دانست.
کد خبر: ۹۱۶۱۰۰۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده در دیدار مسئولان و مردم مرند با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، افزود: دوستان و دشمنان و داخل و خارج به نقش نمازهای جمعه در انقلاب اسلامی پی برده اند و در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار موثر خواهد بود.

وی در بخش دیگری بر ضرورت تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: عملی شدن مطالبات رهبر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی، بدون وحدت و همدلی ممکن نیست.

حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به نقش موثر حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در عملی شدن وحدت در استان عنوان کرد: حضور ایشان در تحقق وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولان در خطه آذربایجان شرقی بسیار موثر بود.

امام جمعه مرند در پایان با مناسب ارزیابی کردن وضعیت شهرستان مرند تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه های اداری و اجرایی، تنشی در شهرستان مرند وجود ندارد.

در پایان این دیدار، تابلوی «به سوی بهشت» عکسی از تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در تپه شهدای شهرستان مرند، اثر عکاس مرندی غلامرضا قاسمی که تاکنون در چندین جشنواره بین المللی و ملی حائز رتبه شده، به حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها