همزمان با برگزاری جشنواره مالک اشترسپاه ناحیه نظرآباد ،تعدادی از پاسدارن و بسجیان در این جشنواره در رده ها و حوزه های مختلف ناحیه سپاه شهرستان با حضور جمع کثیری از بسیجیان وخانواده های معظم شهدا تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۱۶۱۰۲۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان با برگزاری جشنواره مالک اشترسپاه ناحیه نظرآباد ،تعدادی از پاسدارن و بسجیان در این جشنواره در رده ها و حوزه های مختلف ناحیه سپاه شهرستان با حضور جمع کثیری از بسیجیان وخانواده های معظم شهدا تجلیل شدند.

اولین جشنواره مالک اشتر با حضور بسیجیان فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج با سخنرانی جانشین سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مسجد غدیریه شهرستان نظرآباد برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار عبدلی جانشین سپاه البرز ضمن اشاره به قدرت متقابل ایران در مقابل یاوه گویی های آمریکا اظهار داشت: حرکت اخیر نیروی دریایی سپاه قدرت پوشالی آمریکا و انگلیس را به کل دنیا مخابره کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این جشنواره معرفی برگزیدگان فرماندهان محترم حوزه ها و پایگاههای بسیج و مسول معاونتهای نمونه سپاه ناحیه نظرآباد است که در سال ۹۷ از طرف سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نمونه شناخته شده بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها