خبرهای داغ:
مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اعزام‌های راهیان نور از استان قم گفت: اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب را از تاریخ ۲۰ تیرماه آغاز کردیم و دو هزار و ۳۰۰ نفر از قم به این مناطق اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۶۱۰۵۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، ابوالفضل قدیری، با اشاره به برنامه اردوی راهیان نور در تابستان اظهار داشت: استقبال از اردوی راهیان نور بسیار خوب بود و قم جزو نخستین استان‌هایی بود که اعزام راهیان نور را آغاز کرد و اقشار مختلف جامعه در این اردو شرکت کردند.

وی افزود: ثبت‌نام برای حضور در اردوی راهیان نور از طریق پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد استان انجام شد و کارمندان و کارکنان و جامعه پزشکی نیز در این اردو شرکت کردند.

قدیری با اشاره به اعزام‌های راهیان نور از استان قم تصریح کرد: اردوی راهیان نور غرب شمال غرب را از تاریخ ۲۰ تیرماه آغاز کردیم و دو هزار و ۳۰۰ نفر از قم اعزام شدند.

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان قم عنوان کرد: این اردو به مدت ۴ روز طول کشید که شب اول در بانه و شب دوم سردشت و شب سوم در سنندج اقامت داشتیم و در طول مسیر از مناطق عملیاتی و یادمان شهدای بیرانوند، بوالحسن، جاده بانه سردشت و یادمان شهیدان زین‌الدین بازدید انجام شد.

وی ادامه داد:کاروان‌ها در مسیر برگشت از تپه الله‌اکبر بازدید کردند و همچنین در رزمایش فرهنگی که در پادگان حضرت رسول سنندج اجرا شد شرکت کردند، روز چهارم که کاروان‌ها به سمت قم می‌آمدند از باغ‌موزه دفاع مقدس شهر همدان بازدید کردند.

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان قم ابراز کرد: دو شب در منطقه برنامه داشتیم و شب اول در زائرسرای شهر بانه مراسم افتتاحیه داشتیم و شب دوم در شهر سردشت با حضور راویان دفاع مقدس برنامه شبی با شهدا برگزار که برنامه بسیار خوبی اجرا شد.

قدیری خاطرنشان کرد: پس از اعزام عمومی اعزام دانشجویی روز‌های ۱۰ و ۱۳ مردادماه انجام می‌شود و پس از اعزام راهیان نور در فصل تابستان اعزام دانش‌آموزی در مهرماه انجام می‌شود.
ارسال نظرات