مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد با اشاره به انتخاب 250 فرمانده از دبیرستان های سطح استان از آغاز طرح «یاوران ولایت» دانش آموزی در مرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۱۱۷۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

سرهنگ پاسدار «محمد اسلامی» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزار‌ی بسیج در یزد با اشاره به سازمان بسیج دانش آموزی یکی از ارکان اصلی بسیج را تشکیل می‌دهد؛ اظهار کرد: طرح یاوران ولایت دانش‌آموزان بسیجی با هدف‌گذاری ارتقاء سطح ولایت و بصیرت دانش آموزان برگزار می‌شود.
وی افزود:بسیج با واگذاری مسئولیت‌ها به دانش آموزان و انتخاب یک فرمانده در هر دبیرستان، در عرصه‌های مختلف اعتماد به نفس این قشر ازبسیج را بالا برده می‌برد.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد ادامه داد: طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی در قالب ۲ دوره مجزا ویژه خواهران و برادران بسیجی به منظور تربیت دانش آموزان بسیجی در مقطع دبیرستان طرح ریزی شده است.
اسلامی با اشاره به انتخاب ۲۵۰ فرمانده از دبیرستان‌های استان یزد تاکید کرد: در این دوره آموزشی دانش آموزان اعزام شده، مباحث آموزشی، فرهنگی، تربیتی و مهارتی را فرا می‌گیرند و در طول سال تحصیلی در واحد مقاومت، پیاده‌سازی می‌کنند.
وی با بیان اینکه امسال ۲۵۰ نفر در قالب یاوران ولایت در جهت ارتقاء بصیرت در دوره طرح یاوران ولایت آموزش می‌بینند، عنوان کرد: ۹ الی ۱۵ مرداد ماه خواهران بسیجی و ۱۴ الی ۲۰ مرداد ماه برادران برای گذراندن این دوره به اردوگاه دشت بهشت در مشهد اعزام می‌شوند که گروه بانوان امروز اعزان شده اند.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد با بیان اینکه شرکت کنندگان در این طرح از برترین‌های بسیج دانش آموزی در مقطع متوسطه هستند بیان کرد: حضور فعال دانش آموزان بسیجی از اول انقلاب تا به امروز نشانگر نقش موثروفعال این قشر در دفاع از دستاورد‌های امام رحل (ره) و انقلاب است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات