رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه مهلت پیشین برای ثبت نام و ارسال آثار در این جشنواره ۳۰ مرداد ماه بوده است گفت: مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره تا ۳۰ آبان ماه تمدید شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۲۴۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
حجه الاسلام مهدی تیموری افزود:علاقمندان می‌توانند هر گونه آثار خود اعم از پوستر، عکس، نقاشی، فیلم کوتاه، پویانمایی، خاطره، شعر و سرود و مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی نحوه ارسال آثار را از طریق پست الکترونیکی به نشانی saas@polic.ir، پیام رسان سروش به شماره ۰۹۰۳۵۲۵۳۷۶۹ و یا صندوق پستی ۶۱۹-۱۵۷۴۵ اعلام کرد و گفت:پلیس مومن و خدا محور، پلیس امنیت آفرین و دشمن شناس، پلیس خدمتگزار و مردم یار، پلیس قانونمند و با انصاف و پلیس ولائی و انقلابی از مهمترین موضوعات این جشنواره است.

حجه الاسلام تیموری همچنین از فراخوان زدن برای شرکت در همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری خبر داد و افزود:علاقمندان می‌توانند آثار و مقاله‌های خود را به نشانی اینترنتی saas-kvb@ polic.ir ارسال و یا به صورت دستی به دبیرخانه این همایش واقع در شهر یاسوج -میدان امام حسین (ع) -گلستان ۱۵-عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان تحویل دهند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را ۳ شریورماه امسال اعلام کرد و گفت:نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی چشم انداز و الگوی جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری، جایگاه جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش ناجا در تحقق آن از مهمترین عناوین فراخوان این همایش است.

حجه اسلام تیموری گفت: از جمله اهداف برگزاری این همایش گسترش فضای انقلابی در مجموعه نیروی انتظامی، ایجاد نهضت نرم افزاری در زمینه تحقق رسالت دینی، ملی و سازمانی، گفتمان سازی و نهادینه نمودن رهنمود‌های مقام معظم رهبری در مجموعه ناجا است.
ارسال نظرات