کد خبر: ۹۱۶۱۲۵۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
فرمانده بسیج سپاه ناحیه چرام با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی بسیجیان و پاسداران نمونه این شهرستان در بین رده‌های مختلف بسیج برگزار شد گفت:امروزه فراهم کردن امنیت، پیشرفت، آبادانی و مقابله با تهاجم دشمن از وظایف اصلی بسیج است که فرماندهان و بسیجیان این شهرستان در اجرای امور محوله و کمک به هم نوعان موفق بوده اند.
سرهنگ علی اصغر پور بهشت با اشاره به نقش بسیج در اجرای طرح‌های مختلف اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید و اشتغالزایی در نقاط مختلف، برای پویایی شهرستان افزود: یکی از برکات حضور بسیج، استفاده از ظرفیت‌های عمومی و مردمی در عرصه‌های گوناگون است که امروزه به خوبی در این شهرستان اجرایی شده است.
سرهنگ سعید برومند زاده معاون اجرایی سپاه فتح استان هم در این مراسم با بیان اینکه، همه تلاش نیرو‌های بسیجی فراهم کردن زمینه آرامش، آسایش و امنیت برای ملت ایران است افزود: ثمره تلاش‌های بسیجیان و دستاورد‌های بسیج در چهل سال فعالیت آن، انکار ناپذیراست.
در مراسم پایانی جشنواره مالک اشتر از ۳۰ بسیجی و پاسدار برتر در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی که بیشترین امتیاز را در بخش‌های اجرای طرح‌های اعتلای بسیج، جذب و ساماندهی نیرو‌ها و برنامه‌های ابلاغی در سال ۹۷ به دست آوردند تجلیل شد.
ارسال نظرات