خبرهای داغ:

دیدار مجمع رزمندگان تیپ ۱۵ بهبهان با رزمنده دفاع مقدس

جمعی از رزمندگان تیپ مستقل امام حسن مجتبی علیه السلام با اسماعیل قاسمی نسب دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۶۱۲۵۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان بهبهان، در روز سه شنبه ۸ مرداد ۹۸ مجمع رزمندگان تیپ مستقل امام حسن مجتبی علیه السلام بهبهان با رزمنده پاسدار اسماعیل قاسمی نسب دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار مسئول مجمع رزمندگان تیپ امام حسن مجتبی علیه السلام ضمن حمد و ثنای خداوند متعال جهت توفیق دیدار صمیمانه با رزمندگان دوران دفاع مقدس، به ارائه گزارش دیدار با رزمندگان و خانواده های معظم شهدا در شهر، روستا و سایر استانها پرداختند.
قدرت اله اخلاص نیا در ادامه سخنان خود افزود: ما یک معامله ای با خدای خود کردیم و آن را باید حفظ کنیم و اگر ما بگوییم پشیمانیم، این ندامت چیزی را عاید ما نخواهد کرد ولی باید باقیات و صالحاتی که توشه راه خود کردیم را حفظ کنیم؛ چون در کنار شهدا، رزمندگان و ایثارگران این را بدست آوردیم پس باید حفظش کنیم.
مسئول مجمع رزمندگان تیپ ۱۵ امام حسن مجتبی علیه السلام در پایان، عاقبت بخیری را بهترین دعا دانست و گفت: ان شاءالله که خود و خانواده هایتان در صحت و سلامت باشید و مخصوصاً عاقبت بخیر باشید، هیچ دعایی بالاتر از عاقبت بخیری نیست و اگر تمام دنیا را داشته باشید ولی عاقبت بخیر نباشی مثل این است که تمام عمر خود را بیهوده تلف کرده باشی و ان شاءالله که همه شما عاقبت بخیر باشید.
در ادامه این دیدار رزمنده پاسدار اسماعیل قاسمی نسب ضمن خوش آمدگویی به حضار و ابراز خوشحالی خود از این دیدار به تشریح نحوه ورود خود به سپاه پرداخت.
اسماعیل قاسمی نسب گفت: من ابتدا تصمیم داشتم طلبه شوم و همانطور که به یاد دارید مردم در اوایل به سپاه نگاه بیشتری نسبت به روحانیت داشتند و برای سپاه نذر می کردند و هر کجا پاسداری را می دیدند با سلام و صلوات از او استقبال می کردند و من هم آمدم سمت سپاه.
ایشان در ادامه افزود: من قبل از ورود به سپاه که ۱۹ سال سن داشتم در بسیج بودم و اولین اعزام ما به خرمشهر و عملیات بیت المقدس بود که آقای مجید سلیمانی-مسئول وقت بسیج- ما را در کنار پل مارون پیاده کرد و به رزمندگان بسیجی گفت که شما بار اولتان هست که اعزام می شوید ممکن است ببینید کسی به مرده های عراقی نزدیک شود و ساعتش را بردارد و یا مین و نارنجک و امثالهم بردارد، نگاه شما به این گونه افراد نباشد، شما افراد خوب را الگوی خود قرار دهید و ببینید انسان های خوب چه می کنند، آنها را یاد بگیرید و این حرف مثل یک میخ به مغز و قلبم خورد و این راه نگه داشتم و از قبل تاکنون به دنبال این هستم که با افرادی باشم که از آنها چیزی را یاد بگیرم و خداوند این توفیق را نصیبم کرد و اکنون هم جلسات قرآن و مسجد را به عهده دارم.
قاسمی نسب در بخش دوم خاطرات خود گفت: در نهایت فرزند خودم طلبه شد و دستش را گرفتم و نزد پدرم بردم و پس از پوشیدن لباس طلبگی دستش را در دست پدرم قرار دادم و گفتم دوست داشتی طلبه شوم حالا پسرم به جای من طلبه شد و بفرما.
برادر رزمنده اسماعیل قاسمی نسب در پایان سخنان خود از همرزمانش مرحوم حمید گوهری، حجت اله دهدشت، سید شمس اله نمازی، عبداله غلامی فضلی، حاج صمد صالح نژاد و... یاد کرد و به بیان خاطرات آن روزها پرداخت و از حضور مجمع رزمندگان تیپ امام حسن مجتبی علیه السلام تقدیر و تشکر کردند.
گفتنی است در پایان این دیدار با اهداء لوح تقدیر و هدیه از زحمات و ایثارگری های ایشان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها