کاروانی با حضور خیریه وفاق سبز علوی، استاندار و فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در روستای باغچه جلیل و اسلام‌آباد طرح توانمندسازی روستاهای یاد شده را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۹۱۶۱۲۵۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
کاروانی با حضور اعضای مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی، استاندار و برخی معاونین و همچنین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونین و بسیج سازندگی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور و برخی مدیران کل استانی و رؤسای نهاد‌ها با حضور در روستای باغچه جلیل و اسلام‌آباد طرح توانمندسازی روستای یاد شده را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

به گزارش فارس منطقه باغچه جلیل و اسلام‌آباد در سال ۷۳ میزبان رهبر معظم انقلاب بوده و از این روستا‌ها به عنوان قدمگاه مقام معظم رهبری یاد می‌کنند.

همچنین در این سفر یک باب خانه که از سوی فرمانده سپاه فتح استان در سفر اول و در زمستان سال گذشته وعده داده شده افتتاح و تحویل خانواده شهید مسعود نوروزیان شد.

در این سفر همچنین به همت سپاه و مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی کلنگ مسجد امام خامنه‌ای در روستای اسلام‌آباد به زمین زده شد و در مراسمی به چند نفر از زوج‌های جوان هدیایی اهدا شد.

قرار است که روستا‌های اسلام‌آباد و باغچه جلیل به عنوان روستا‌های بدون بیکار شناخته شوند و به همین منظور با کمک سپاه، مؤسسه خیریه وفاق، آموزش و پرورش و صندوق کارآفرینی امید و استاندار و کمیته امداد این کار بزرگ انجام شود.
ارسال نظرات