مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان در جمع کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان؛
مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان در جمع کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: امروز دشمن بواسطه شبکه های اجتماعی و ماهواره ای باورها و ارزشهای انقلابی و اسلامی جوانان و نوجوانان را مورد هجمه قرار داده تا آحاد جامعه را نسبت به آرمانهای انقلاب اسلامی بی تفاوت کند.
کد خبر: ۹۱۶۱۲۶۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،سیدمحسن لطیفی صبح امروز باحضور در حسینیه سپاه انصارالمهدی (عج)ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمدتقی(ع)،با بیان اینکه امروز رسانه وتبلیغات در دنیا حرف اول را می زند،اظهار داشت:دشمن با تمام قوا به میدان آمده وسعی در آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد وجنگ امروز ،جنگ محتوا و ارزش هاست.

 

وی با اشاره به توجه وتاکید ویژه رهبری بر فعالیت های فرهنگی ورسانه افزود:باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه وتبیین سند جامع راهبردی،ماهیت واهمیت رسانه باید مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیرکل صدا وسیمای استان با یادآوری شبیخون تمام عیارفرهنگی علیه کشورمان گفت: امروز دهها شبکه تلویزیونی معاند در کنار فضای مجازی با بهره گیری از شیوه های جذاب و متنوع رسانه ای ارزشها و باورهای فرهنگی کشورمان را هدف قرار داده اند و در این میان رسانه ملی و استانی وظیفه خطیری بر عهده دارد و باید در بهبوهه جنگ نرم رسانه ای، تمام ظرفیت خود را جهت تقابل با غول های رسانه ای جبهه دشمن بکار گیرد.

 

لطیفی در پایان با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی توسط سپاه پاسداران گفت: امروز استکبار جهانی با توجه به عمق نفوذ ما در شکست معادلات آنان در منطقه در مقابل جبهه مقاومت و انقلاب ما زانو زده و این بار نیز در کمتر از یک هفته کشتی های آنان توسط فرزندان شما در سپاه توقیف شد و باز هم هیمنه پوشالی آنان درهم کوبیده شد.

ارسال نظرات