نشست مشترک مدیران شبکه آفتاب با بسیجیان و فعالان فرهنگی و فضای مجازی شهرستان تفرش درجهت بررسی راهکارهای رسانه ای برای حمایت از تولید و توسعه فرهنگی ، اجتماعی در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزارگردید.
کد خبر: ۹۱۶۱۳۷۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش ؛در نشست مشترک مدیران شبکه آفتاب با بسیجیان وفعالان فرهنگی و فضای مجازی شهرستان تفرش راهکارهای رسانه ای برای حمایت از تولید ،پیگیری مطالبات مردمی و توسعه اجتماعی و فرهنگی شهرستان بررسی شد.
حجت الاسلام میرزایی امام جمعه تفرش با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی باید از اولویت‌های توسعه فرهنگی باشد گفت: رسانه ها برای تبیین دقیق بیانیه گام دوم انقلاب باید تولیدات خلاقانه و هنرمندانه داشته باشند.
 سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده سپاه تفرش هم بهره‌گیری از توان جوانان انقلابی را برای تحقق اهداف نظام اسلامی ضروری دانست
آذردشتی مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی با بیان اینکه معرفی توانمندی شهرستان‌ها، حمایت از تولید و پیگیری مطالبات مردمی از رویکردهای اساسی شبکه آفتاب است گفت:تلاشها بر دستیابی به رسانه طراز جمهوری اسلامی است که این امر نیازمند اقدامات جدی، همفکری و ارائه راهکارهاست.واز ظرفیتهای مردمی جهت ارتقا برنامه های شبکه آفتاب استقبال می شود.

مدیرکل صداو سیمای استان مرکزی ادامه داد: مستندهای فاخری از شهدای شاخص استان تهیه و پخش شده است؛ با همکاری سایر ادارات می توان مستندهای دیگری در سطح شهرستانها در خصوص بزرگان، مفاخر، شهدا و... تهیه و پخش کرد. همچنین صداو سیما استان از مستندات و تولیدات فاخری که توسط پتانسیلهای مردمی تهیه می شود، استقبال می کند.

مدیران شبکه آفتاب همچنین در سفر به شهرستان تفرش از دو واحد تولیدات صنعتی و هنرهای دستی بازدید کردند.



مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در حاشیه این بازدید از انعکاس مشکلات تولیدکنندگان در شبکه آفتاب  با هدف رفع موانع تولید خبرداد
 وهمچنین دیدار با خانواده معظم شهید جاویدالاثر محسن خلچانی و تجلیل از صبر استقامت پدر و مادر این شهید سرافراز دفاع مقدس و همچنین بازدید از روستای هدف گردشگری دلارام از دیگر برنامه های مدیران شبکه آفتاب در سفر به شهرستان تفرش بود.

ارسال نظرات