سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه خلخال در گفت و گو با «بسیج»:
فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت:در قالب کاروان‌های راهیان نور ۲۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان خلخال، کوثر، نیر و سرعین جهت بازدید و زیارت یادمان‌های شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در شمالغرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۶۱۳۸۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
۲۵۰ نفر از بسیجیان استان اردبیل عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند
سرهنگ پاسدار جهان بخش عطایی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار داشت:در قالب کاروان‌های راهیان نور ۲۵۰ نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت محلات و مساجد شهرستان خلخال، کوثر، نیر و سرعین جهت بازدید و زیارت یادمان‌های شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در شمالغرب کشور اعزام شدند.

وی آشنایی دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار از مناطق عملیاتی، ارتقای سطح معنوی، تجدید میثاق با شهدا وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها و تکریم حماسه‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را از جمله اهداف این اردوی زیارتی و فرهنگی اعلام کرد.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال گفت: کاروان راهیان نور شهرستان‌های خلخال، کوثر، نیر و سرعین به مدت دوروز در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور حضور خواهند یافت و از یادمان‌های مسیح کردستان بادمان شهید بروجردی، شهدای گمنام ارومیه، و یادمان شهدای تمرچین در تپه‌های حاج عمران بازدید خواهند کرد.

عطایی از راهیان نور به عنوان یکی از برنامه‌های تاثیر گذار در سطح جامعه یاد کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران برخواسته از اسلام و قرآن است و برای حفظ این نظام شهیدان گرانقدری را نثار کردیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار