سید ساجد یعقوبی
معاون عملیات قرارگاه مرکزی حسین (ع) گفت: چشمان سپاه همیشه بیدار است تا ملت ایران زندگی راحتی داشته باشد؛تا ما رزمندگان اسلام زنده هستیم اجازه نخواهیم داد تا دشمن وارد کشورمان شود.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۵۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
چشمان سپاه در مقابل تهدیدات دشمنان بیدار است/ کشور را باید در وضعیت بحرانی حفظ نمود 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع صبح امروز در جمع بسیجیان گردان‌های امام حسین (ع) در تمرینات تاکتیکی منطقه عمومی امام چای سراب اظهار داشت: هدف از تمرینات تاکتیکی بالا بردن توان رزمی آمادگی جسمانی و توان عملیاتی گردان‌های امام حسین (ع) است.

وی گفت: نخستین هدف این تمرینات کسب رضایت خدای متعال و دوم بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهان سپاه پاسداران مبنی بر بالا بردن توان جسمانی معنوی و رزمی روحی و بالا بردن روحیه جهاد و رزمندگی در رزمندگان اسلام می‌باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) افزود: در کنار این تمرینات ایجاد محبت و همدلی و مودت و همزیستی در شرایط سخت و دشوار باید تمرین گردد، لذا همگان باستی در این تمیرنات تلاش و کوشش نماییم تا در شرایط بحرانی جوابگوی نظام و حفظ آن باشیم.

بابازاده خاطر نشان کرد: بسیج و سپاه همیشه و در همه جا در مقابل تهدیدات دشمنان ایستاده است و امروز این ایستادگی‌ها به لطف خدای متعال رو به روز در حال گسترش است، لذا با بالا بردن توان نظامی و روحیه شهادت طلبی و جهاد رزمندگان بر اقدامات پوچالی و تهدیدات آن‌ها جواب دندان شکن خواهیم داد.
 
چشمان سپاه در مقابل تهدیدات دشمنان بیدار است

چشمان سپاه در مقابل تهدیدات دشمنان بیدار است/ کشور را باید در وضعیت بحرانی حفظ نمود
 
سردار سرتیپ دوم پاسدار یونس امیری معاون عملیات قرارگاه مرکزی حسین (ع) در این مراسم نیز آمادگی و آموزش تمرینات رزمی را یکی از اولیت‌های مقابله با تهدیدات دشمنان دانست و اظهار داشت: دشمنان ما همیشه در پشت در‌های این کشور و مرز‌ها علیه ارزش‌ها و داشته هایمان توطئه چینی می‌کند لذا بایستی طبق فرامین امام خامنه‌ای همواره در مقابل این تهدیدات همیشه آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی افزود: چشمان سپاه همیشه بیدار است تا ملت ایران زندگی راحتی داشته باشد، همچنان که در سقوط پهباد آمریکایی این هنر را فرزندان نیروی دریایی سپاه به اثبات رساندن و به دشمن ثابت کردن تا ما رزمندگان اسلام زنده هستیم اجازه نخواهیم داد تا دشمن وارد کشورمان شود.

معاون عملیات قرارگاه مرکزی حسین (ع) سپاه پاسداران بابیان اینکه هنر این است در شرایط سخت قابلیت‌ها را آزمود و کشور را در شرایط سخت و دشوار در مقابل تهدیدات دشمن حفظ نمود، افزود: باید لیاقت و قابلیت‌های فرماندهان را در تمرینات به اثبات رساند و تمرین وممارست داشته باشیم.
ارسال نظرات