خبرهای داغ:

نصب سامانه هوشمند روی اتوبوس‌های قم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از نصب سامانه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی (FMS) بر روی اتوبوس‌های درون شهری خبر داد و گفت: با نصب این سامانه رفتار رانندگان و نقص فنی خودرو به‌صورت آنلاین به مرکز کنترل و نظارت مخابره می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۱۵۵۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر یزدی با اشاره به لزوم هوشمندسازی سیستم اتوبوسرانی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان، اظهار کرد: با وجود آسیب‌های زیست‌محیطی و تراکم شهر‌ها در استفاده از خودرو‌های شخصی نیازمند ارائه خدماتی هستیم که شهروندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم نظارت بر رفتار رانندگان و عدم وجود نقص فنی اتوبوس را یکی از راه‌های تشویق مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی دانست و افزود: نصب سامانه‌های آنلاین برای کنترل و نظارت می‌تواند از ایجاد بسیاری از تنش‌های رفتاری و اجتماعی در حمل و نقل عمومی جلوگیری کند.

یزدی از نصب سامانه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی (FMS) بر روی اتوبوس‌ها خبر داد و تصریح کرد: با نصب این سامانه رفتار رانندگان و نقص فنی خودرو به صورت آنلاین به مرکز کنترل و نظارت مخابره می‌شود.

وی بازنگری سیستم اتوبوسرانی را در طرح جامع حمل و نقل یادآور شد و ادامه داد: باوجود برنامه‌ریزی‌های دقیق در نظارت برای جلوگیری از هرگونه خطا در بازه‌های ۶ ماهه عیوب کار بر اساس داده‌های سیستم و تحلیل کارشناسان برطرف شده تا ارائه خدماتی باکیفیت برای شهروندان ممکن باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار