امام جمعه نظرآباد گفت: آمریکا نشان داد فاقد قدرت منطقه است و طرح موضوع مذاکره صرفاً یک بازی سیاسی است.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۶۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد موسوی در خطبه های نماز جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: ازدواج محبوب ترین بنا در اسلام است و از جمله زمان هایی که درهای رحمت الهی به روی مومنین باز می‌شود هنگام ازدواج است لذا کسانی که خداوند به آنها آبرو داده، کسانی که می‌خواهند از رحمت الهی بهره مند شوند، کسانی که می‌خواهند از عمر خود خوب استفاده کنند، کسانی که خداوند به آنها ثروت داده، موقعیت داده، مقام داده، کسانی که دنبال کار خیر هستند بیایند با تشکیل مجمع خیرین ازدواج، تهیه جهیزیه برای نیازمندان، شورای حل اختلاف، ایجاد صندوق ویژه قرض الحسنه ازدواج جوانان شهرستان را کمک کنند.

وی در ادامه با تبریک هفدهم مردادماه روز خبرنگار، از زحمات آنان تشکر کرد و گفت: رسانه ها یکی از ارکان آگاهی بخشی و نقش آفرینی در مهندسی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه هستند.

امام جمعه نظرآباد نقش خبرنگاران در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه را حائز اهمیت دانست و گفت:  خبرنگاران یکی از کوشاترین، صمیمی ترین و مخلص ترین افرادی هستند که به رشد و تعالی جامعه خود می اندیشند و از بی عدالتی، تبعیض و فقر رنج می‌برند.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم هستند که خواسته های آنان را با صوت، تصویر و متن به گوش مسئولان می‌رسانند، روز خبرنگار فرصتی برای تشکر از این قشر زحمتکش و توجه به دغدغه ها و معضلات صنفی آنان است.

وی در بخش دیگری با بیان این نکته که وزیر امور خارجه آمریکا اخیرا اعلام کرد که مایل است به تهران سفر کند و با رسانه‌های ایران گفتگو کند، گفت: ظاهراً پمپئو به این نتیجه رسیده خروج از برجام و تحریم حداکثری نتوانسته خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران وارد کند و راهبرد جنگ نرم را در پیش گرفته است.

امام جمعه نظرآباد با تاکید بر اینکه در ایران جایی برای وزیر امور خارجه آمریکا نیست، گفت: او باید بداند مواجهه با مردم ایران برای او سخت و دشوار خواهد بود زیرا سوال خواهند کرد چرا آمریکا سال‌ها از دیکتاتوری پهلوی حمایت کرد وکودتای ۲۸ مرداد را رقم زد،  چرا آمریکا دست خود را به خون هزاران ایرانی قربانی ترور و ده‌ها هزار شهید دفاع مقدس آغشته کرد.

حجت الاسلام موسوی گفت: آمریکا باید پاسخ دهد چرا وزیر امور خارجه ایران را تحریم کرده و برای تردد وزیر و هیئت همراه در آمریکا محدودیت ایجاد کرده است، آیا این اقدام عجولانه حکایت از شکست دشمن در فشار حداکثری و ناکامی در مقابله با ایران انقلابی نیست؟ آمریکا نشان داد فاقد قدرت منطقه است و طرح موضوع مذاکره صرفاً یک بازی سیاسی است.

وی اضافه کرد: آمریکا باید بداند ملت ایران اسلامی به اقتدار رهبری در نپذیرفتن نامه رئیس جمهور آمریکا، افتخار می کنند.

ارسال نظرات