خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان با بیان اینکه دانشگاه هدف و رسالت مهمی همچون آموزش و پرورش نیرو‌های بالنده و متعهد علمی برای ساختن آینده وطن دارد گفت: برگزاری کنسرت موسیقی در محیط و با امکانات دانشگاه منع قانونی دارد.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۷۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
مهدی زنده دلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، اظهار داشت: طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و تاکیدی که اخیراً جناب آقای دکتر غفاری معاون محترم فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم داشتند، برگزاری کنسرت به معنا و ماهیت برنامه مستقل اجرای موسیقی و خوانندگی و یا برنامه‌ای با این ماهیت که جنبه درآمدزایی اقتصادی داشته باشد، مطلقاً در دانشگاه و با امکانات دانشگاه ممنوع می‌باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد در قالب برنامه‌ای ترکیبی که دو منع عنوان شده را نداشته موسیقی در دانشگاه اجرا شود باید اجرای برنامه به تأیید شورای موسیقیایی دانشگاه برسد و مجوز لازم را کسب کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه به عنوان مرکز اندیشه ساز و ماهیتی علمی و آموزشی تعریف و کارکرد‌های مهم خاص خود را دارد و موسیقی صحنه‌ای و انواع دیگر آن نیز تعریف خود را دارند، تصریح کرد: معتقدیم که رسالت دانشگاه برگزاری کنسرت موسیقی نیست و سرمایه، بودجه و امکاناتی که کشور و نظام اسلامی در دانشگاه صرف می‌کنند، بی تردید هدف و رسالت مهمی همچون آموزش و پرورش نیرو‌های بالنده و متعهد علمی برای ساختن آینده وطن را دنبال می‌کند.

زنده دلی اضافه کرد: از مجموعه مدیریتی دانشگاه دامغان نیز ممنونیم که تصمیم درستی را در این زمینه اتخاذ نمودند و با توجه به منع قانونی اجازه برگزاری کنسرت در محیط و با امکانات دانشگاه را ندادند، البته انتظاری جز عمل به قانون نیز نداشتیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها