رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: جشنواره ابوذر،فرصتی برای ارائه نقش تاثيرگذار رسانه در آگاهي بخشي به جامعه بوده و خبرنگاران در اين رويداد فرهنگي مي توانند از واكنش هاي مخاطبان آگاه شوند.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۸۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

عبدالله جعفری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج با اشاره به ارسال ۵۱۶ اثر به پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان زنجان اظهار کرد: ۱۰۲ نفر از اصحاب رسانه استان زنجان در این جشنواره شرکت کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های رسانه‌ای به خصوص با موضوعات ارزشی سبب ایجاد پویایی و جهت‌دهی به رسانه‌ها برای پرداختن بیشتر به این موضوعات خواهد شد و تداوم و افزایش کیفیت برگزاری آن نیز به ارتقاء سطح رسانه‌ها قطعا کمک می‌کند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه جشنواره ابوذر به ارتقای سطح کیفیت آثار رسانه‌های کشور و هدفمندتر کردن فعالیت‌های آن‌ها کمک شایانی کرده است، تصریح کرد: فضای رقابتی ایجادشده به واسطه این جشنواره باعث دمیدن روح نشاط در رسانه‌های کشور نیز خواهد شد که امروز حلقه مفقوده فضای مطبوعات و رسانه‌ها به شمار می‌رود.

 

جعفری تاکید کرد: جشنواره ابوذر ابتکار بسیج رسانه است که می‌تواند ظرفیتی برای معرفی رسانه‌های تراز انقلاب در سطح جامعه باشد.

 

وی شکل‌گیری جبهه رسانه‌ای انقلاب را نقطه عطفی در مقابله با اهداف دشمن دانست و گفت: تقویت این جبهه و گسترش آن با تقویت روحیه خودباوری، ارتقاء دانش و سواد رسانه‌ای، هم‌افزایی و ایجاد ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه می‌تواند علاوه بر ارتقاء جایگاه مطبوعات و دیگر رسانه‌ها کلیدواژه شکست اهداف دشمن باشد.

 

وی با بیان اینکه هر سال شاهد استقبال ویژه خبرنگاران از جشنواره ابوذر هستیم، ابراز کرد: ارسال این تعداد اثر به این جشنواره و همچنین تمدید مهلت آن نشان می دهد که خبرنگاران هرساله آثاری را یرای این جشنواره تولید می کنند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه آثار برای داوری به تهران ارسال شد، عنوان کرد: اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار برگزار خواهد شد.

 

جعفری افزود: این مراسم با حضور محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی صبح روز دوشنبه 15مرداد ماه سال جاری درمحل سالن شهید شهریاری صدا و سیمای زنجان  برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات