سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه مشگین شهر در گفت و گو با «بسیج»؛
فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر گفت: در ادامه اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور امروز تعداد ۲۵۰ نفر از بسیجیان این شهرستان به منطقه جنگی شمالغرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۶۱۷۰۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
بسیجیان مشگین شهر به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام شدند
سرهنگ پاسدار محمد پورمند در گفت و گو با خبرگزاری بسیج اردبیل، اظهار داشت: ۲۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان مشگین‌شهر از پیایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات در قالب دستگاه ۵ اتوبوس جهت بازدید و زیارت یادمان شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس به اردوی دو روزه به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: کاروان‌های راهیان نور شهرستان مشگین شهر همچون سال‌های گذشته از استقبال خوبی برخوردار است که ان شاء الله این اردو‌ها موجت تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین بسیجیان و جوانان و نسل‌های آتی انقلاب خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء برگزاری مداوم و مستمر اردو‌های فرهنگی در قالب کاروان‌های راهیان نور مناسب‌ترین و بهترین راه ممکن برای احقاق این دو اصل ارزشمند در جامعه کنونی است.

پورمند با تاکید بر تقویت روحیه جهادی، دینی و بسیجی در بین جوانان امروزی اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یقیا برخورداری از یک روحیه قوی جهادی و دینی را می‌طلبد که خوشبختانه هم‌اکنون جوانان ما در جای جای این سرزمین پهناور از این روحیه برخوردار هستند که برگزاری اردو‌های راهیان نور در تقویت بخشی از این روحیه دینی و جهادی سهیم بوده است.
ارسال نظرات