خبرهای داغ:

رقابت خبرنگاران قم در ۳ رشته ورزشی جام رسانه

مسابقات ورزشی ویژه اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با عنوان جام رسانه در سه رشته ورزشی تیراندازی، تنیس روی‌میز و فوتسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۱۷۱۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های ورزشی ویژه اصحاب رسانه قم در آستانه فرارسیدن هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار توسط خانه مطبوعات استان قم انجام شده و رسانه‌ای‌ها در سه رشته ورزشی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

جلسه هماهنگی برای برنامه‌ریزی و برگزاری این رقابت‌ها با حضور مرتضی داستانی مدیر خانه مطبوعات استان قم برگزار و مقرر شد اصحاب رسانه قم شامل خبرنگاران، عکاسان و دیگر فعالان این عرصه در سه رشته ورزشی تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی‌میز و فوتسال به رقابت بپردازند.

به همین منظور ثبت‌نام از تیم‌ها و رسانه‌ای‌ها علاقمند به شرکت در این مسابقات انجام شده و مسابقات فوتسال با حضور ۶ تیم به انجام می‌رسد، همچنین بیش از ۳۰ رسانه‌ای برای شرکت در رقابت‌های تنیس روی‌میز ثبت‌نام کرده‌اند و پیکار‌های تیراندازی با تفنگ بادی نیز با حضور همین تعداد نفر برگزار می‌شود.

رقابت‌های رشته فوتسال در دو گروه برنامه‌ریزی شده و در گروه نخست تیم‌های خبرگزاری ایلنا، جهاد دانشگاهی و زنده‌یاد ناصری (صدا و سیما) رقابت می‌کنند، ضمن اینکه بازی‌های گروه دوم فوتسال جام رسانه‌ها با حضور تیم‌های شهدای رسانه، شهید صارمی و خبرگزاری رسا به میزبانی سالن یاس به انجام می‌رسد.

رقابت‌های رشته تیراندازی روز دوشنبه چهاردهم مرداد ماه در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار و مسابقات تنیس روی‌میز اصحاب رسانه روز شنبه دوازدهم مرداد به میزبانی سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی برگزار می‌شود تا برترین‌ها در روز خبرنگار تجلیل شوند.

بازی‌های رشته فوتسال در سالن یاس منطقه شهرقائم هم اکنون در مرحله مقدماتی جریان دارد و روز یکشنبه سیزدهم مرداد دیدار‌های نیمه نهایی برای تعیین فینالیست‌ها برگزار می‌شود، ضمن اینکه دیدار نهایی فوتسال اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار برای روز سه‌شنبه ۱۵ مرداد برنامه‌ریزی شده است.
ارسال نظرات