خبرهای داغ:
در آستانه بزرگترین رویداد جهان اسلام دهه ولایت عید سعید غدیر خم به همین منظور جلسه هماهنگی و برنامه ریزی با حضور امام جمعه ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) وتعدادی از هیات های فرهنگی ، روحانیون و تعدادی از مسئولان و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۸۸۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان پاسدار عبدالرسول محبعلی ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد : دهه ولایت ریشه در اعتقادات مذهبی همه ما مسلمانان و مخصوصا شیعیان امام علی (ع) دارد و ما هر چه داریم به برکت عید غدیر خم که امامت امام علی علیه السلام بوده است.

وی افزود: در دهه ولایت از طرف گردان عملیاتی امام رضا(ع)بر نامه های متنوع فرهنگی از جمله برپایی ایستگاه صلواتی و نصب پرچم و بنر بصورت ویژه چند روز قبل از عید سعید غدیر با همکاری بسیجیان انجام خواهد گرفت.

 

وی بابیان تقدیر از زحمات امام جمعه هندیجان گفت: با تلاش و پیگیری امام جمعه ، هیات های مذهبی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و حضور پرشور تعدادی از هیات های مذهبی و موکب داران جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه ولایت تشکیل که از امام جمعه بزرگوار و محبوب هندیجان تقدیر و تشکر می شود.

 

پاسدار عبدالرسول محبعلی فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) در هندیجان عنوان کرد : همه ماها در هر موقعیتی که هستیم با اتحاد و همدلی در برپایی جشن های عید غدیر خم تلاش داشته و با روی خوش و به گرمی از مردم پذیرایی نماییم .

 

وی بااشاره به صحبت های امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیان کرد : رهنمودهای امام جمعه همیشه پر خیر و برکت بوده که خداوند شاکر هستیم و به عنوان یک الگوی مناسب رفتاری به نسل های کنونی و آیندگان منتقل نمائیم.

در پایان جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه ولایت ، توسط اداره تبلیغات اسلامی از زحمات امام جمعه هندیجان و مناسب گذشته ۵مردا سالروز اولین اقامه نماز جمعه تقدیر و تشکر و هدایایی به وی اهداشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها