بازدید نماینده شاهرود و میامی در مجلس از روند اجرایی اجلاسیه شهدا+ تصاویر

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل اجلاسیه شهدا این شهرستان از روند اجرایی این رخداد فرهنگی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۶۱۸۹۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود از روند اجرایی این اجلاسیه بازدید کرد.
سیدحسن حسینی شاهرودی در این بازدید با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در این زمینه بر توجه به موضوع فرهنگ در جامعه بویژه فرهنگ ایثار و شهادت در قالب هنر تاکید کرد و از دست اندرکاران این حرکت فرهنگی خواست این برنامه‌ها را ادامه دهند.
وی در این بازدید بر تعامل و همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌ها در راستای برگزاری این اجلاسیه تاکید و بر حل مشکلات احتمالی در این راستا تاکید کرد.
در این بازدید سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با تشریح برگزاری این اجلاسیه و اقدامات انجام شده تاکنون پرداخت و از همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این برنامه خبر داد.
احمد حسین پور مدیر اجرایی سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود نیز در این بازدید به تشریح روند اجرایی اجلاسیه و برپایی نمایشگاه‌ها و اجرای نمایش میدانی بر بال ملائک پرداخت.
در این بازدید بر انعکاس این رخداد فرهنگی در رسانه ملی و سیمای استانی تاکید و بر هماهنگی‌ها در این خصوص تاکید گردید.
لازم به ذکر است سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود ۱۵ تا ۲۰ مردادماه در مکان وادی السلام شاهرود با برپایی نمایشگاه و برگزاری نمایش میدانی بر بال ملائک از ساعت ۱۸ تا ۲۳ برگزار می‌شود.
 
برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر روی عکس‌ها کلیک کنید
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار