خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون اعلام مواضع ملت و جمهوری اسلامی به جهانیان است.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۰۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از بزرگترین انقلاب های مردمی تاریخ جهان است.

 وی با اشاره به این‌که تظاهرات در واقع اعلام موضع نظام و مردم است، افزود: اگر رسانه‌ها تظاهرات و موضع مردم را پوشش ندهند هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: 4 دهه از فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌گذرد و به تعبیر مقام معظم رهبری از کهن‌ترین نهادهای اسلامی در کشور است.

ملایی تصریح کرد: سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت و راهبردی در برگزاری مراسم و مناسبتهای ملی، مذهبی، سیاسی و انقلابی از وظایف این نهاد است.

 وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد عمومی غیردولتی به منظور ساماندهی و مدیریت برگزاری مراسم  ملی و عمومی و رسمی کشور و بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای‌ فرهنگی و مردمی فعالیت می‌کند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که برگزاری مراسم دهه فجر تنها یکی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون اعلام مواضع ملت و جمهوری اسلامی به جهانیان است.

 ملایی تصریح کرد: برنامه‌ریزی مراسم و راهپیمایی‌های غیر مترقبه مانند تشییع شهدای گمنام، تظاهرات پیرامون مسائل روز و ... از دیگر وظایف این سازمان است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: این نهاد مستقل از دیگر نهادها نیست بلکه جمعی از نهادهای فرهنگی و تبلیغی است. 

 وی با بیان اینکه ما زمینه ساز و تسهیلگر حضور مردم در صحنه هستیم و برنامه ها را مردم انجام می دهند، افزود: اگر مراسم انقلاب ۳ ضلع داشته باشد یک ضلع رهبری، یک ضلع مردم و یک ضلع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 ملایی با اشاره به این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تمام شهرستان‌ها دفتر دارد و بخش‌ها توسط نماینده شهرستان پوشش داده می شود، افزود: سال گذشته حدود بیش از ۵ هزار عنوان برنامه در سطح استان برگزار شده است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مراسم‌های محوری در بیش از ۱۰۰ نقطه استان برگزار می‌شود.

 وی افزود: ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بعد از ۴۰ سال مستاجری امسال با مساحت یک هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها