مراسم بزرگداشت حاج سید جلال محمدی پدر شهید سید رضا محمدی با حضور حجت الاسلام احمدی امام جمعه ساروق ، مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان وشهرستان ، جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی و مردم شهید پرور و ولایتمدار ساروق در مصلی آستان مقدس امامزادگان 72تن برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۲۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک ؛حجت الاسلام حسین حلوائیان در مراسم بزرگداشت پدر شهید والامقام سید رضا محمدی با اشاره به ویژگی های والدین شهدا اظهار داشت: پدران و مادران شهدا حجت خداوند هستند.
عصر پنج شنبه مراسم بزرگداشت حاج سید جلال محمدی پدر شهید سید رضا محمدی با حضور حجت الاسلام احمدی امام جمعه ساروق ، مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان وشهرستان ، جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی و مردم شهید پرور و ولایتمدار ساروق در مصلی آستان مقدس امامزادگان 72تن برگزار شد.
در این مراسم که خانواه معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، مادحین اهل بیت عصمت و طهارت، اشعاری را در بیان ویژگی های شهدای انقلاب اسلامی خواندند.

حجت الاسلام حلوائیان در این مراسم با اشاره به ویژگی های والدین شهدا اظهار داشت: پدران و مادران شهدا حجت خداوند هستند.
وی ادامه داد: مردم بزرگوار و متدین ساروق گوهر شناس هستند و با شکوه و عظمت خاصی از مقام این پدر بزرگوار شهید تجلیل و قدردانی کردند.
ایشان افزود: مجلس امروز نمونه و ارزشمند است و باید همواره در این مجالس تفکر کرد و از خود پرسید که چه شد که برخی افراد به مقام شهادت رسیدند و برخی نیز به عنوان پدر و مادر شهید در جامعه مورد احترام قرار گرفتند. والدین شهدا به عنوان معتمد مردم در جامعه شناخته می شوند
گفتنی است پیر غلام اهل بیت حاج سید جلال محمدی پدر بزرگوار شهید سید رضا محمدی از شهدای 8 سال دفاع مقدس شهر ساروق 10 روز پیش پس از دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

ارسال نظرات