فرماندار خرم‌آباد با تأکید بر لزوم تقویت روحیه نقدپذیری در مسئولان، ادامه داد: به مرحله پختگی نقدپذیری نرسیدیم و باید آمادگی نقد سازنده را در خودمان تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۶۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اسد عبدالهی، فرماندار خرم‌آباد، امروز در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهر خرم‏‌آباد که به‌مناسبت آغاز هفته خبرنگار و با حضور جمعی‌از خبرنگاران خبرگزاری‌های استان لرستان برگزار شد با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که روز شهادت این شهید لرستانی با عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است گفت: پایه‌گذاری روزی به نام خبرنگار در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران بر اساس نام‌گذاری روز شهادت شهید صارمی است و اصحاب رسانه جایگاه و ارزش این شهید خبرنگار را به جامعه معرفی کنند.

عبدالهی با ذکر این مطلب که هر حاکمیتی بخواهد حکم‌رانی خوب داشته باشد باید از خبر و خبرنگاری حمایت کند، ادامه داد: خبرنگاری شغل حساسی است و برای جوامع امروزی یک ضرورت تام دارد.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به این‌که کسی‌که در حوزه خبرنگاری کار می‌کند باید با علاقه‌مندی این حرفه را انتخاب کند، ادامه داد: کسی‌که در حرفه خبرنگاری کار می کند علاوه‌بر تخصص باید علاقمند و عاشق کار باشد.

وی با تأکید بر لزوم تقویت روحیه نقدپذیری در مسئولان، ادامه داد: به مرحله پختگی نقدپذیری نرسیدیم و باید آمادگی نقد سازنده را در خودمان تقویت کنیم.

عبدالهی با یادآوری این مطلب که نقد باید منصفانه و بر اساس واقعیت‌ها باشد، تصریح کرد: خبرنگاران هم از نظر مالی و هم از نظر کاری مشکلات فراوانی دارند و ثبات شغلی مشکل اساسی خبرنگاران است.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به این‌که افراد پخته و آگاه باید خبرنگار باشند، ادامه داد: مدیران باید اعتقاد به خبرنگار و کار خبری داشته باشند.

وی با ذکر این مطلب که نقد سازنده یک خبرنگار به پیشبرد امور یک مجموعه کمک شایانی خواهد کرد، افزود: انتقاد خبرنگار موجب اصلاح امور است.

عبدالهی با یادآوری این مطلب که خبرنگاری تخصص و علم می‌خواهد، خاطرنشان کرد: مسئولان از خبرنگاران استقبال کرده و همواره جایگاه آنان را احترام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات