‍ رییس اداره ورزش و جوانان چناران خبر داد:

افتخار آفرینی جودوکار چنارانی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۹

رییس اداره ورزش و جوانان چناران از افتخار آفرینی جودوکار چناران امین کامیابی، جودوکار ملی پوش وزن ۸۱- کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۹ خبر داد
کد خبر: ۹۱۶۱۹۷۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
 محمود قربانیار، رییس اداره ورزش و جوانان چناران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت:رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در رده سنی جوانان با حضور ۱۱۴ جودوکار در گروه مردان و ۷۸ ورزشکار در گروه بانوان از ۲۳ کشور به میزبانی چین تایپه آغاز شده بود با برگزاری مبارزات اوزان ۸۱-، ۹۰-، ۱۰۰-، ۱۰۰+ کیلوگرم به پایان رسید .
 
وی گفت: امین کامیابی جودوکار چناران یکی از نمایندگان ایران بود که در وزن ۸۱- کیلوگرم به روی تاتامی رفت، او در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم موفق شد «کونال سجوال» از هند را در ۴۴ ثانیه ایپون کند و به نیمه نهایی راه یابد، کامیابی در این مرحله ایکی ریهاری استرالیایی را با شکست بدرقه کرد و جواز حضور در فینال گرفت.
 
محمود قربانیار افزود:کامیابی در بازی نهایی رودرروی ژاپن قرار گرفت، اما شکست را پذیرفت و به سکوی نایب قهرمانی آسیا بسنده کرد.
 
رییس اداره ورزش و جوانان چناران گفت: در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در رده سنی جوانان دو نفر دیگر از چناران حضور داشتند که وحید جدی برابر "اسد مسابیروف" نماینده قرقیزستان با برد آغاز کرد، اما در دور دوم نتوانست مقابل "لی چانگ چان" از کره جنوبی به برتری برسد. او در شانس مجدد با نماینده استرالیا مبارزه کرد، اما مغلوب شد و از رسیدن به مدال باز ماند؛ و فرزین شاهباز در مرحله نیمه نهایی با شکست از رقیب خویش به مقام پنجم مسابقات دست یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار