خبرهای داغ:
۹۵ عنوان از کتاب‌های جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طبقه‌بندی‌های سنی مختلف از سوی انتشارات کانون در مراحل مختلف تولید قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۶۲۰۸۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب‌های کانون در پنج طبقه‌بندی سنی «الف»، «ب»، «ج»، «د» و «هـ» (کودکان و نوجوانان شش تا 16 سال) و همچنین اولیای تربیتی تولید می‌شود.

از میان 95 عنوان کتابِ در دست تولید، 15 عنوان (پنج عنوان سه جلدی) «کتاب، تئاتر» و یک عنوان داستان کودک با عنوان «شاید این کتاب منفجر شود» رضا موزونی در مرحله چاپ است که به زودی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

 پنج عنوان کتاب دیگر نیز در مرحله ویراستاری و نوبت ویراستاری است که «پسری از کلب» مصطفی خرامان و «یک هفته پر از شنبه» مهدی شهشهانی از جمله این کتاب‌ها به شمار می‌رود. همچینن 16 عنوان کتاب «فرهنگ‌نامه قصه‌های یلدا» از دیگر کتاب‌های چاپ اول کانون است که در مرحله نمونه‌خوانی متن است.

کتاب‌هایی که در مرحله تصویرگری و نوبت تصویرگری است 19 عنوان بوده که «سیب و جیب» محمدرضا شمس، «به تو می‌توانم بگویم» فاطمه سالاروند، «ابر قلقلکی» شاهده شفیعی، «فقط دوست خودمی» فریبا کلهر و... از جمله این کتاب‌هاست.

20 عنوان دیگر از کتاب‌های جدید کانون در مرحله صفحه‌آرایی است که نام نویسندگانی همچون مصطفی رحماندوست، زهره پریرخ، محمدرضا مرزوقی، فرهاد حسن‌زاده، سوسن طاقدیس، سرور کتبی، مینو کریم‌زاده و... در این فهرست جای گرفته است.

بیشتر بخوانید

همچنین چند مجموعه و تعدادی دیگر از این آثار در مراحل مختلف بازبینی، طراحی یونیفرم، نمونه‌خوانی ماکت، لیتوگرافی، و فیپا و دیویی قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها