خبرهای داغ:
تاریخ تئوری رسانه‌ها، فرآیند تولید، محتوای رسانه‌ها، تئوری‌های ناظر بر تاثیر رسانه‌ها بر مخاطبان و تحولات و تئوری رسانه‌ها از بخش‌های مختلف این کتاب است.
کد خبر: ۹۱۶۲۰۹۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، این کتاب یک راهنمای مقدماتی برای تئوری‌های اصلی مربوط به رسانه است. کوین ویلیامز، پروفسور ارتباطات در دانشگاه سو آنسا، در این کتاب می‌کوشد بر اهمیت استفاده از تئوری نه تنها در جهت فهم نقش رسانه‌ها در جامعه، بلکه در درک ابعاد خاصی از فرآیند ارتباطات و رسانه‌های جمعی تاکید کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها