با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان سید مرتضی میرآقایی بعنوان فرمانده جدید سپاه بیجار معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۲۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، خانواده معظم شهداء و ایثارگران، مسوولان و جمعی از بسیجیان فرمانده جدید سپاه بیجار معرفی شد.

در این مراسم سید مرتضی میرآقایی با حکم سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس بعنوان فرمانده جدید سپاه بیجار معرفی شد و از زحمات سرهنگ سعید شعبانی قدردانی گردید.

سرهنگ سعید شعبانی، فرمانده سابق سپاه بیجار در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری و حمایت همه جانبه مسئولان، کارکنان و بسیجیان در طول ۱۷ ماه خدمت خود در این شهرستان اظهار داشت: خدمت‌گزاری به مردم کهن دیار گروس توفیقی بود که خداوند نصیب بنده کرد.

وی مردمان بیجار را شایسته بهترین خدمت‌ها خواند و افزود: روحیه انقلابی، ولایتمداری، شهادت‌طلبی، عشق مردمان کهن دیار گروس به اهل‌بیت (ع) بر کسی پوشیده نیست و همه برای پیشرفت بیجار باید تلاش کنیم.

فرمانده سابق سپاه بیجار با اشاره به اقدامات انجام‌شده در طول ۱۷ ماه خدمت خود در شهرستان گفت: اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، احداث ۳۰ واحد مسکن محرومین باهمکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و تحویل به مدجویان و ۳۰ واحد دیگر در دست اقدام، اهدای ۱۱ سری جهیزیه به ارزش هر یک ۱۶۰ میلیون ریال به زوج‌های جوان در دو مرحله، انجام رسالت سازمانی و پیگیری مشکلات مردم از جمله برنامه‌های اجرایی شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات