خبرهای داغ:
دومین نمایشگاه «ازدواج آسان، عشق پایدار» با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و محمدرضا گروسی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم شنبه شب در فرهنگسرای جوان گشایش یافت.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۴۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسئول برگزاری دومین نمایشگاه «ازدواج آسان، عشق پایدار» در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از ۲۸ غرفه در زمینه تهیه ملزومات مراسم ازدواج و مشاوره تشکیل شده است و شرکت‌ها و موسسه‌های شرکت کننده در این نمایشگاه تخفیف‌های ویژه‌ای را به مراجعه کنندگان و زوج‌های جوان ارائه می‌کنند.

علی اصغر رحیمی افزود: در کنار این نمایشگاه، به مناسبت یکم ذی الحجه سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته ازدواج به مدت چهار شب جشن مردمی با حضور اساتید روانشناسی و نیز هنرمندان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه «ازدواج آسان، عشق پایدار» تا ۱۶ مردادماه جاری در انتهای بلوار امام موسی صدر (خاکفرج)، جنب نمایشگاه دائمی قم برای بازدید عموم دایر است.

این نمایشگاه از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و با مشارکت نهاد‌هایی همچون استانداری، شهرداری و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم برپا شده است.

یکم ذی‌الحجه سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در سال دوم هجری قمری به نام «روز ازدواج» و اول تا هفتم ذی‌الحجه به عنوان «هفته ازدواج» نامگذاری شده که امسال هفته مذکور مصادف با ۱۲ تا ۱۸ مردادماه جاری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها