با هدف تجلیل از بسیجیان و رده‌های موفق‌تر بسیج:
فرمانده سپاه دیواندره در جشنواره مالک اشتر گفت: جشنواره مالک اشتر با هدف شناسایی و معرفی بسیجیان و پاسداران نمونه براساس شاخص‌های اشراف فرماندهی سپاه هر سال در بین رده‌های مختلف بسیج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۴۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان سرهنگ علیزاده فرمانده سپاه دیواندره در جشنواره مالک اشتر این شهرستان که به مناسبت تجلیل و تقدیر از بسیجیان و رده‌های برتر بسیج و سپاه این شهرستان برگزار شد ضمن اظهار امیدواری برای پیشرفت و اعتلای فرهنگ بسیج و ایثار گفت: جشنواره مالک اشتر با هدف شناسایی و معرفی بسیجیان و پاسداران نمونه براساس شاخص‌های اشراف فرماندهی سپاه هر سال در بین رده‌های مختلف بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه دیواندره دراین مراسم گفت: شخصیت ارزشمند مالک اشتر، مصداق بارز سرباز واقعی ولایت و همچنین یکی از رجال قدرتمند و سیاسی و سرشناس و ولایتمدار است وشخصیت مالک اشتر می‌تواند الگویی برای همه سربازان ولایت باشد که پا در رکاب ولایت برای دفاع از دین و کیان اسلامی فداکاری می‌کنند.

وی بابیان اینکه امروز آمریکا به یک نبرد فرسایشی و بی‌نتیجه رسیده است گفت: آمریکا به یک بن‌بست استراتژیک رسیده و ایران اسلامی بااقتدار تمام آن‌ها را دچار خستگی و سردرگمی کرده است.

درپایان مراسم ازبسیجیان وپاسداران برتردرجشنواره اشراف تجلیل شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات