عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکایی‌ها زبان قانون را نمی‌فهمند و باید با آنها از در قدرت و زور وارد شد و هر کجا که ما این کار را کرده‌ایم آنها یک خاکریز عقب رفته‌اند.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۸۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوالفضل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حسن‌بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تحریم محمدجواد ظریف توسط آمریکا گفت: اقدام ترامپ در تحریم محمدجواد ظریف رفتاری برخلاف اخلاق و قانون است و این کار در حالی انجام گرفته که در منشور سازمان ملل آمده که هیچ وزیر امور خارجه‌ای نباید تحریم شود.

وی افزود: آمریکا بداند که با تحریم یک یا چند شخصیت نمی‌تواند مانع پیشرفت جمهوری اسلامی شود، بلکه این اقدامات همدلی و همبستگی ملی ما را بیشتر می‌کند و دست ما برای اقدامات بزرگتر باز می‌شود.

حسن‌بیگی خاطرنشان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در طول یک دهه گذشته ثابت شده هر جا که جمهوری اسلامی در مقابل آمریکایی‌ها ایستاد، آمریکا یک خاکریز عقب‌نشینی کرد و هر کجا که به حرف رهبری گوش داده نشد و یک خاکریز عقب آمدیم، آنها سعی کردند 10 خاکریز پیشروی کنند که البته در پیشروی خودشان با برخورد قاطع ملت ایران و نیروهای مسلح و نیروهای مقاومت مواجه شدند.

وی افزود: آمریکایی‌ها زبان خشک و زبان قانون را برنمی‌تابند و عادت کرده‌اند از در زور وارد صحنه شوند و طبیعتا کشوری پیروز است که در مقابل آنها با زبان نظامی همچون ساقط کردن پهپاد آنها توسط ایران برخورد کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: بر همگان واضح و روشن است که آمریکایی‌ها تنها زبان زور را می‌فهمند و از نرمش سوءاستفاده می‌کنند.

ارسال نظرات