جهاد همچنان ادامه دارد/ تصاویر

سپاه استان هرمزگان پس از وقوع سیلاب در خوزستان بیش از ۱۵ گروه جهادی به آن مناطق اعزام کرد که این گروه‌ها در زمینه خدمت‌رسانی هموطنان به فعالیت پرداختند.
کد خبر: ۹۱۶۲۲۷۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،  در طول چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره سپاه پاسداران و بسیج سازندگی از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به هموطنان در عرصه های مختلف از جمله کمک رسانی به مناطق سیل‌زده استفاده می‌کنند.

از اواخر سال گذشته همراه با شروع بارندگی و سیل در مناطق مختلف کشور از همان ساعات اولیه با ارسال کمک‌های مردمی، راه‌اندازی مواکب و اعزام گروه‌های جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه و در کنار مردم بود.

سپاه استان هرمزگان پس از وقوع سیلاب در خوزستان بیش از ۱۵ گروه جهادی به آن مناطق اعزام کرد که این گروه‌ها در زمینه خدمت‌رسانی هموطنان به فعالیت پرداخته‌اند.

به گفته مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان اعزام گروه‌های جهادی به شهرستان‌های کارون و شادگان به صورت دوره های ۱۵ روزه انجام می‌شود و جهادگران هرمزگانی با مهارت‌های تخصصی به این مناطق اعزام و فعالیت جهادی خود را جهت ساخت و تعمیر مسکن نیازمندان انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه ۱۵ گروه جهادی شامل ۲۰۰ نفر به مناطق سیل‌زده استان خوزستان اعزام شده‌اند، گفت: هم‌اکنون ۶۰ نفر جهادگر بسیجی در شهرستان‌های کارون و شادگان مشغول به ارائه خدمات عمرانی به هموطنان خوزستانی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار