اصلانی در گفت‌وگو با «بسیج»:

کارنامه قابل قبولی از دستگاه‌های متولی عفاف و حجاب دیده نشده است

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر اینکه وزارت صمت باید پوشش اسلامی ارزان‌قیمت را به سهولت در اختیار مردم قرار دهد.بیان داشت: متاسفانه ۲۶ دستگاه متولی حجاب و عفاف به وظیفه خود به درستی عمل نکردند.
کد خبر: ۹۱۶۲۲۷۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
مینو اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در خصوص سخنرانی اخیر سردار اشتری در جمع ائمه جمعه اظهار داشت: ما از دغدغه سردار اشتری، فرمانده محترم ناجا نسبت به حجاب حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم بررسی کنیم، ۲۶ دستگاه متولی حجاب و عفاف به وظیفه خود به درستی عمل نکردند که اگر با دغدغه و انگیزه وارد کار می‌شدند وضعیت ما الان چنین نبود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه طبق نظر سنجی صورت گرفته مردم به حجاب علاقمندند. وزارت صمت باید پوشش اسلامی ارزان‌قیمت را به سهولت در اختیار مردم قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت ارشاد در ارائه نمونه و الگو‌های شکیل متناسب با سلیقه جوانان نقش بسزایی می‌تواند داشته باشد، تصریح کرد: وزارت ارشاد و بنیاد ملی مد و لباس اسلامی کارنامه قابل قبولی در زمینه عفاف و حجاب نداشته است.

اصلانی بیان داشت: بسیج جامعه زنان در زمینه ترویج عفاف و حجاب بطور جد ورود پیدا کرده و از بنیاد مد و لباس جهت ارائه مد‌هایی جذاب، اسلامی و متنوع و مطابق سلیقه جوانان مطالبه گری داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها