مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):

همگی به اقتصاد مقاومتی باید ایمان داشته باشند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: موضوع اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری بیان گردیده است بایستی همگان به آن ایمان داشته و در چارچوب‌هایی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند توسط مسئولین قوانینی وضع شود و از دولت بخواهند که به این قانون‌ها عمل بشود.
کد خبر: ۹۱۶۲۲۸۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ نشست بصیرتی سیاسی در قالب سه کارگاه مجزا با حضور حجت الاسلام و المسلمین باقری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (علیه السلام) برگزار شد.
 
اولین کارگاه این نشست با حضور کلیه مسئولین ادارات شهرستان در بیت امام جمعه شهرستان تشکیل و حجت الاسلام باقری ضمن تبیین داشتن بصیرت لازم در همه مسئولین به رهنمود‌های مقام معظم رهبری اشاره و بیانات ایشان را لازم الاجرا دانست.

پس از این کارگاه، حجت الاسلام و المسلمین باقری در جمع پایوران، مدیران بسیجی و فرماندهان پایگاه‌های ناحیه خوشاب، در مسجد ابوالفضلی شهرسلطان اباد حاضر شد و بیان داشت: اقتدار کنونی کشور ایران، خواست قلبی مردم میباشد که سپاه یکی از این اقتدارات ملت است که به خواست ملت تشکیل شده و رشد یافتهاست.
 
باقری افزود: زدن پهپاد امریکایی توسط سپاه پاسداران باعث افتخار و خرسندی جریان مقاومت و حتی مستضعفان کل جهان شده است.

وی تصریح کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری بیان گردیده است بایستی همگان به آن ایمان داشته و در چارچوب‌هایی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند توسط مسئولین قوانینی وضع شود و از دولت بخواهند که به این قانون‌ها عمل بشود چرا که حل مشکلات کشور در گرو اقتصاد مقاومتی است.

در پایان این مراسم با حضور ائمه جماعت و ارکان مساجد کارگاه نهایی تشکیل و حجت السلام و المسلمین باقری در این جمع حاضر و ضمن بیان خداقوت به همه این عزیزان از کلیه مسئولین و بسیجیان تلاشگر تشکر کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها