در پی شکایت سه بازیکن فصل قبل باشگاه آلومینیوم اراک:
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام که باشگاه آلومینیوم اراک در پی شکایت یه بازیکن فصل قبل این تیم محکوم به پرداخت بدهی گردید .
کد خبر: ۹۱۶۲۲۸۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.

در پرونده شکایت علی عزیزی از باشگاه آلومینیوم اراک ، این باشگاه به پرداخت مبلغ 223 میلیون ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده صورتجلسه توافقنامه فی مابین در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن توسط خواهان کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

در پی شکایت مرتضی اسدی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق محکوم و درخصوص هزینه دادرسی با اعمال نظر به عدم مطالبه آن توسط خواهان در ستون خواسته و شرح دادخواست کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

با توجه به شکایت حمیدرضا سلیمانی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 724 میلیون بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن از ناحیه خواهان کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات