فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل گفت: کاروان راهیان نور شهرستان اصلاندوز با شرکت ۹۰ نفر از برادران و در قالب ۲ دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۳۶۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

نخستین کاروان راهیان نور اصلاندوز به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ حسین حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان‌های راهیان نور شهرستان اصلاندوز از اعزام نخستین کاروان راهیان نور شهرستان پارس‌آباد مغان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور خبر داد و اظهار داشت‌: کاروان راهیان نور شهرستان اصلاندوز با شرکت 90 نفر از برادران و در قالب دو دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شد.

وی با بیان اینکه این کاروان‌های راهیان نور به مدت دو روز از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور بازدید می‌کنند، افزود: این کاروان در قالب راهیان نور به مدت 2 روز از یادمان‌های شهید باکری، شهید بروجردی و شهدای تمرچین بازدید می‌کنند.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه در شهرستان اصلاندوز جوانان و نوجوانان استقبال خوبی از برنامه‌های راهیان نور می‌کنند، تصریح کرد: باتوجه به اینکه در شهرستان اصلاندوز جوانان و نوجوانان استقبال خوبی از برنامه‌های راهیان نور می‌کنند ما نیز تلاش خود را می‌کنیم تا اعزام کاروان‌های راهیان نور و برگزاری سایر برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این منطقه تداوم یابد.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل راهیان نور را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر دانست و بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به دست آمده است و هرچه داریم را مدیون این بزرگ‌مردان هستیم که به همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدا و اعزام کاروان‌های راهیان نور کم‌ترین کاری است که در مقابل آنان می‌توان انجام داد.

وی با بیان اینکه تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک اصل ضروری است، گفت: تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک اصل اساسی و ضروری در جامعه است که برگزاری اردوهای راهیان نور به این مسئله تحقق می‌بخشد.

ارسال نظرات