مرتضی کاراموزیان و هیئت همراه  صبح امروز  به مناسبت روز خبرنگار   و به منظور ارج نهادن به تلاش ها و زحمات فعالان عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، در جمع مدیر مسئول و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی حضور یافت و در نشستی صمیمانه از کوشش و مساعی متعهدانه خبرنگاران فهیم، آگاه و مسئول در امر خطیر اطلاع رسانی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۱۶۲۴۰۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، مرتضی کاراموزیان و هیئت همراه  صبح امروز  به مناسبت روز خبرنگار   و به منظور ارج نهادن به تلاش ها و زحمات فعالان عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، در جمع مدیر مسئول و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی حضور یافت و در نشستی صمیمانه از کوشش و مساعی متعهدانه خبرنگاران فهیم، آگاه و مسئول در امر خطیر اطلاع رسانی قدردانی کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان اظهار داشت : طی سالهای گذشته خطای ادراکی مربوط به روحیات و فعالیت های مردم نجیب استان کرمان شکل گرفته که رسانه های کرمان باید در تصحیح و تغییر این خطا کوشش کنند.

وی با اشاره به فرهنگ سازی خبری برای معرفی مناسب استان کرمان در رسانه ها تاکید کرد و گفت : گاهی رسانه هایی که ادعای حرفه ای گری دارند، اخبار را به صورت غیر حرفه ای منتشر می کنند که به وجهه این استان خدشه وارد می کند.

کارآموزیان بیان کرد: سواد رسانه ای در استان کرمان ضعیف است و با بازتاب و انتشار بی مورد و پر رنگ کردن برخی اخبار در تعدادی از رسانه های محلی، دستاوردها و زیبایی های کرمان را به حاشیه می برد.

وی تصریح کرد: مسئولان و مدیران استان کرمان باید آشنایی و رابطه بیشتری با رسانه ها و مطبوعات داشته باشند تا اثر گذاری اقدامات خود را افزایش دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: اصحاب رسانه بیشترین سهم را در ترویج و تبلیغ سواد رسانه ای دارند که نشر آن ضروری است.

وی اظهار داشت:  به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار توسط سازمان بسیج رسانه کرمان، ۱۶ مرداد با شرکت اصحاب رسانه و مطبوعات در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برگزار می شود.

کار آموزیان افزود: همچنین با حضور مدرسان سواد رسانه ای کلاس های آموزش سواد رسانه ای ویژه خبرنگاران و اصحاب مطبوعات نیز در همین روز برگزار می شود.

 در ادامه این دیدار رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان از بخش های مختلف خبرگزاری ایرنا کرمان بازدید و در جریان تولیدات خبری متنوع این رسانه قرار گرفت.

ارسال نظرات