خبرهای داغ:
دختران گروه جهادی یاس حوزه باقرالعلوم میانه، کلاس های تابستانی دانش آموزان مناطق حاشیه ای میانه را رونق می بخشند.
کد خبر: ۹۱۶۲۴۵۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

  به گزارش  بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این گروه شش نفره با حضور در دبستان مدافعان حرم، ضمن اجرای برنامه های فرهنگی متعدد و جذاب، کلاس های آموزش و تقویتی زبان، ریاضی، علوم، فعالیت های ورزشی، آموزش نماز و ...  را برای دانش آموزان این آموزشگاه به صورت رایگان دایر کرده اند.

    اعضای این گروه جهادی که متشکل از شش نفر از دانش آموزان بسیجی دبیرستان تیزهوشان می باشند، فعالیت خود را در این مدرسه با تشکیل کلاسهای 15 جلسه ای به مدت یک ماه ادامه می دهند.

   همچنین ویژه برنامه فرهنگی جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در جمع صمیمی مربیان و دانش آموزان این مدرسه برگزار شد.

   مسئول تعلیم و تربیت سپاه میانه در این مراسم به بیان بخشی از فضایل این دو معصوم(ع) پرداخت و گفت: قیمت حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) یکی بود و هیچ کس غیر از علی(ع) نمی توانست کُفّ زهرا(س) باشد و چه زیباست که سالروز پیوند مبارک این دو معصوم(ع)، روز خانواده نامگذاری شده است.

   حجت الاسلام عادل ابراهیم نژاد پیوند خانوادگی را پیوندی مقدس تلقی کرد و گفت: حفظ حرمت و استحکام خانواده، ما را از بسیاری از آسیب های اجتماعی مصون خواهد داشت.

   وی وجود آسیب های متعدد فضای مجازی بر خانواده و اعضای آن را متذکر شد و به دانش آموزان هشدار داد: مشغول شدن به گوشی و تبلت و استفاده نادرست از این ابزارها موجب هدررفت وقت و انرژی و آسیب دیدگی ارتباطات خانوادگی خواهد شد.

   در پایان این مراسم از فعالان فرهنگی و قرآنی این مدرسه با اهدای جوایزی قدردانی شد.

ارسال نظرات