خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر اظهارداشت: راهبرد بسیج راهبرد پیش برنده و متوقف نشدنی رو به سمت قله های افتخار و ایجاد تمدن اسلامی حرکت می کند و تمامی توطئه های فریب خوردگان را در نطفه خاموش خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۶۲۵۰۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدرضا پورزینال در فراخوانی تجمیعی گردان های بسیج آذرشهر با اشاره به راهبردهای امام(ره) همچون روحیه عدالت طلبی، استکبار ستیزی، آرمان خواهی، شهادت طلبی، استقلال طلبی فرهنگی و فکری و حرکت های جهادی را از مولفه های اساسی بسیج شمرد که آخرین و پر قدرت ترین تحریم های دشمنان را متوقف و خنثی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: راهبرد ترکیبی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در قالب عملیات روانی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و زیر بنایی برملت های آزاده بسیار روشن و واضح است و بسیجیان برای مسئولان و دولتمردان الگوی خوبی هستند که بدون اتکا به مادیات می توانند گره های کشور را بگشایند و این شعار معروف «راه ما راه امام و هدف ما هدف امام است» را در اواویت هر کاری قرار می دهند.

راهبرد بسیج پیش برنده در جهت ایجاد تمدن اسلامی است

پورزینال به روحیه ایثار و شهادت طلبی و حرکت های انقلابی و جهادی بسیجیان نسل اول انقلاب اشاره کرد و گفت: قضایای خلیج فارس وتنگه هرمز و یا دیگر کشورهای همسایه در این مقطع (عراق ، سوریه، یمن، افغانستان ...) و روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان توسط بسیجیان نسل چهارم انقلاب الگو و سرمش گرفته از همان جوانان و بسیجیان نسل اول انقلاب می باشد.

فرمانده سپاه آذرشهر افزود: مقاطع تاریخی و سرنوشت ساز که پس از 40 سال انقلاب در کشور اتفاق افتاده به خوبی نشان داده چه اقدامات و حرکت های موثر و ماندگاری از سوی نیروهای مومن و انقلابی(بسیجیان) جهت رهایی  و آزادی از طاغوتیان و سلطه گران انجام گرفته است.

ارسال نظرات