خبرهای داغ:
رئیس اداره مخابرات سرخه از حذف قبوض کاغذی در مهرماه سال جاری خبرداد و گفت: حذف قبوض کاغذی به حفظ محیط زیست کمک زیادی می‌کند
کد خبر: ۹۱۶۲۵۱۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، با توجه به هزینه‌های بالایی که از کاغذ صرف صدور انواع قبوض کاغذی می‌شود و به دنبال آن تصمیم شرکت مخابرات ایران برای حذف سود دوره قبوض کاغذی برای تلفن‌های ثابت، با فرهاد پیوندی رئیس اداره مخابرات شهرستان سرخه به گفتگو پرداختیم.
فرهاد پیوندی رئیس اداره مخابرات با اشاره به اینکه در راستای نهادینه سازی و تحقق فرآیند‌های دولت الکترونیک و از طرفی به منظور استفاده درست از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دولت الکترونیک از سوی شرکت مخابرات ایران تصمیماتی مبنی بر عدم صدور قبوض کاغذی تلفن ثابت از مهرماه سال جاری اتخاذ شده است گفت: این اقدام به حفظ محیط زیست کمک ویژه خواهد نمود و باعث صرفه جویی در هزینه‌های گزاف قبوض سالیانه و استفاده از این مبالغ در جهت توسعه و پیشرفت شرکت‌های مخابرات در تمامی استان‌ها خواهد داشت.
وی با بیان اینکه تمامی مشترکین خطوط تلفن ثابت در سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰ هزینه قبوض خود را پرداخت نمایند افزود: از مزایای حذف شدن قبوض کاغذی می‌توان به مواردی، چون ارائه خدمات با سرعت بالا و در زمان اندک و کاهش هزینه‌ها اشاره کرد.
پیوندی تصریح کرد: همه مشترکین خطوط ثابت می‌توانند از طریق وب سایت www.tci.ir و کد دستوری #۲۰۲۰* نسبت به کارکرد تلفن‌های ثابت خود مطلع شده و در هر زمان از روز نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام نمایند. در حال حاضر در ۸ استان قبوض کاغذی به طور کامل حذف شده است و حذف این قبوض در سایر استان‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها