استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروزه مباحث یمانی به یک فتنه تبدیل شده است و دست استکبار جهانی و وهابیت در حمایت از فرقه یمانی ها مشهود است و مطمئناً این آخرین شبه نخواهد بود.
کد خبر: ۹۱۶۲۵۱۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، آیت الله حسینی قزوینی در نشست با بسیجیان شهرستان خلیل آباد که با موضوع گام دوم انقلاب و جریان نوظهور یمانی در نمازخانه سپاه خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز می بینیم وهابیت، فرق انحرافی، خودی ها، استکبار جهانی از هر سمت مذهب شیعه و نظام جمهوری اسلامی را از زمین و زمان هجمه باران و شبه باران می کنند جای تعجب نیست و این نشانه حقانیت و صداقت جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه نباید در برابر هجمه ها ضعف و سستی نشان دهیم، خاطرنشان کرد: قبل از اینکه یمانی های دروغین در جامعه مطرح شود خیلی از روایات اهل بیت در رابطه با بحث یمانی و … مطالعه نمی شد.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین در ادامه تصریح کرد: امروزه مباحث یمانی به یک فتنه تبدیل شده است و دست استکبار جهانی و وهابیت در حمایت از فرقه یمانی ها مشهود است و مطمئناً این آخرین شبه نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در بین مناظراتی که در طول چند سال از عمر حوزوی خود با افراد مختلف داشته ام، بی محتواتر، بی ارزش تر از فرقه یمانی در طول عمرم ندیده ام، اذعان کرد: این افراد معمولاً تلاش می کنند افراد نا آگاه و بی اطلاعی را پیدا کنند و شستشو مغزی دهند و حاضر نیستند با افرادی که از الفبای مهدویت آگاه هستند برخورد داشته باشند.

آیت الله حسینی قزوینی عنوان کرد: این افراد اگر راست می گویند و خود را فرزند امام زمان می دانند برای مناظره و مباهله وارد شوند و مناظره ای که انجام می شود در اثبات کفر و ارتداد احمد بن حسن خواهد بود.

وی همچنین تشریح کرد: فرقه یمانی از بی آگاهی برخی از جوانان ما سوء استفاده می کنند و در برخی موارد بعضی از طلبه های ناآگاه نیز گرفتار شده اند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها