فرمانده دانشکده تربیت پاسداری علویون قم بیان داشت: یکی از اصلی ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی فرهنگ شهادت و ترویج بصیرت دینی و ولایی در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۶۲۵۸۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار حسن فرقانی در یادواره شهدای کوی دانش و شهدای دهه هفتاد شهرستان قوچان که به همت حوزه مقاومت بسیج امام زمان(عج) و امام علی (ع)شهرستان قوچان برگزار شد، با اشاره به مهمترین درخواست شهدا اظهار کرد: یکی از مهمترین خواسته ها و تأکیدات شهدای والامقام اطاعت و پیروی از مقام ولایت فقیه و ارزشهای انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل بود؛ که امروزه این خواسته برای ما به عنوان یک وظیفه محسوب می‌شود.

وی افزود: یکی از اصلی ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی فرهنگ شهادت و ترویج بصیرت دینی و ولایی در جامعه است؛ چراکه شهدا بر اساس همین محورها در راه مبارزه با باطل گام نهاده و به سرمنزل مقصود رسیدند.

فرمانده دانشکده تربیت پاسداری علویون قم تصریح کرد: شهدا با شهادت خود در راه خدا نشان دادند که در میدان مبارزه با باطل همواره پیروز میدان پیکار بوده و در نهایت توانستند با دفاع از ارزشهای ناب اسلامی در مسیر اهل بیت(ع) حرکت کنند.

سردار فرقانی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره های شهدا یکی از گامهایی است که میتوانیم تمامی رشادتهای فرزندان روح الله را برای نسل های امروزی بازگو کرده و از آرمان های آنان دفاع کنیم.

وی ادامه داد: داشتن بصیرت دینی و حضور همیشه در صحنه یکی از راه هایی است که میتواند سبب عزتمندی ما و پاسداشت رشادت های شهدا باشد.

فرمانده دانشکده تربیت پاسداری علویون قم خاطرنشان کرد: امروز دشمن سعی دارد که با تهاجم ناجوانمردانه از طریق جنگ نرم کشور را مورد هجوم خود قرار دهد؛ که در این زمان ضروری است که نسل جوان جامعه بیش از هر زمان دیگری بصیرت و آگاهی داشته و از ارزشهای دینی انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی با یادآوری اینکه هنر شهدا فداکاری، ایثار و مقاومت مقابل دشمن بود، اضافه کرد: ما باید به ملت ایران ببالیم و افتخار کنیم که میان چنین ملتی زندگی می‌کنیم، ملت ایران فرهنگ مقاومت و ایثارگری را از مکتب امام حسین(ع) فرا گرفت و در این راه توانسته این مکتب را تداوم ببخشد.

سردار فرقانی با بیان اینکه تشکیل جمهوری اسلامی ایران در چنین سرزمینی پیامدهای فراوانی به‌دنبال داشت، اضافه کرد: یکی از آن پیامدها که بسیار برای دنیای امروز حائز اهمیت است شکل‌گیری فرهنگ مقاومت و ارائه الگوی جدیدی از مقاومت ایثارگری و فداکاری به دنیا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها