خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از توزیع 400 بسته حمایتی ورزشی در روستاها و مناطق محروم استان با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و اداره کل ورزش و جوانان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۲۶۲۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز(15مرداد)  400 بسته ورزشی به ارزش 100 میلیون تومان بصورت مشارکتی با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و اداره کل ورزش و جوانان تهیه شده بود، بین شهرستان ها توزیع تا با هدف کمک به توسعه ورزش روستایی و اوقات فراغت جوانان از طریق تربیت بدنی و بسیج سازندگی  نواحی در اختیار روستاهای محروم استان قرار بگیرد.

دهقان مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه محرومیت در برخی نقاط استان علاوه بر حوزه های عمرانی، سلامت و فرهنگی در حوزه ورزشی نیز وجود دارد، از  امضای تفاهم نامه ای با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انصارالرضا (ع) خبر داد و اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای اهداف محرومیت زدایی به منظور انجام اقداماتی برای رفع محرومیت ها در حوزه ورزشی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در بسیاری از روستاها کمبود امکانات ورزشی وجود دارد لذا با پیگیری های انجام شده با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان بیش از 400 بسته حمایتی ورزشی در راستای محرومیت زدایی به ارزش بالای 100 میلیون تومان تهیه شده است.

توزیع 400 بسته حمایتی ورزشی در روستاها با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه


دهقان ادامه داد: این بسته ها شامل 10 قلم ورزشی همچون توپ فوتسال، فوتبال، والیبال، تور والیبال، بدمینتون، طناب و غیره است که در میان تمام شهرستان های استان تقسیم خواهد شد و از  15 مرداد ماه به تربیت بدنی نواحی بسیج تحویل داده می شود.


مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: با همکاری حوزه ها و پایگاه های بسیج مناطق محروم شناسایی شده و توسط آنها اقلام ورزشی در اختیار مدرسه،  مسجد و دهیاری روستا قرار می گیرد تا در میان نیازمندان توزیع شود.

توزیع 400 بسته حمایتی ورزشی در روستاها با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه


وی با بیان اینکه این طرح برای اولین بار در استان به کمک بسیج و خیرین برای توسعه ورزش های همگانی و محرومیت زدایی برگزار می شود افزود: امسال در آستانه چهل سالگی بسیج فضای ورزشی استان رنگ و بوی بزرگداشت این ایام را به خود گرفته است.


مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: همچنین در هفته گذشته یک تیم کوهنوردی از بسیجیان و کارکنان سپاه انصارالرضا (ع)  قله سبلان در استان آذربایجان شرقی را فتح کردند.

مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی استان نیز صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه های قرارگاه محرومیت زدایی در عرصه غیرعمرانی و مباحث فرهنگی ورزشی و بسته های حمایتی می باشد که بخشی از اعتبارات مورد نیاز را تامین و مابقی از طریق دستگاههای اجرایی مرتبط و کمکهای خیرین و مردمی محقق می شود .

توزیع 400 بسته حمایتی ورزشی در روستاها با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه

 وی عنوان کرد: بر این اساس با پیگیری صورت گرفته قرارداد غیرعمرانی به مبلغ 400 میلیون تومان با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه منعقد شده و 50% اعتبار سهم قرارگاه بوده که مبلغ 200 میلیون تومان به حساب استان واریز گردید .

مسئول بسیج سازندگی استان ادامه داد: این تفاهم شامل تهیه و توزیع 400 بسته معیشتی کالا ، 300 بسته البسه و پوشاک ، 500 بسته لوازم التحریر ، 400 بسته ورزشی روستاها ، 10 مورد کمک به سیستم صوتی مساجد ، 1000 مترمربع فرش سجاده ای مساجد و کمک به تامین 13 سری جهیزیه بوده که بسته های معیشتی و پوشاک توزیع شده است.

توزیع 400 بسته حمایتی ورزشی در روستاها با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه

وی افزود: امروز نیز با کمک اداره کل ورزش و جوانان 400 بسته ورزشی روستاها به ارزش 100 میلیون تومان که بصورت مشارکتی با قرارگاه تهیه شده بود بین شهرستان ها توزیع تا با هدف کمک به توسعه ورزش روستایی و اوقات فراغت جوانان از طریق تربیت بدنی و بسیج سازندگی  نواحی در اختیار روستاهای محروم استان قرار می گیرد .

هنری ادامه داد: این بسته ها شامل 10 قلم کالای ورزشی مانند توپ والیبال و فوتبال 4 عدد ، تور ، راکت و توپ بدمینتون ، طناب ، گوئینگ بال و ... می باشد . سایر اقلام نیز تا یک ماه آینده توزیع می شود .

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها