اعزام ۲ تیم دندانپزشکی و چشم پزشکی و بینایی سنجی سیار و عینک سازی به محلات اسلامی شاهرود

مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود از اعزام ۲ تیم دندانپزشکی و چشم پزشکی و بینایی سنجی سیار و عینک سازی به محلات اسلامی شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۲۶۳۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
اعزام ۲ تیم دندانپزشکی و چشم پزشکی و بینایی سنجی سیار و عینک سازی به محلات اسلامی شاهرودجواد رضوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود با اشاره به اعزام اکیپ تخصصی بینایی سنجی و دندانپزشکی به محله‌های اسلامی فدک، شهید بهشتی، مهدیه و قائمیه شاهرود اظهار کرد: تیم هادی جهادی درمانی به مدت سه روز به ارائه خدمت به مردم این محلات کم برخوردار شهر پرداختند.
وی افزود: این برنامه در قالب ۲ تیم دندانپزشکی و چشم پزشکی و بینایی سنجی سیار و عینک سازی در محله اسلامی مهدیه شهرک ولیعصر (عج) شاهرود اجرا شد.
مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود خاطر نشان کرد: در این برنامه، ۲۸۲ نفر اقدام دندانپزشکی،۶۲۰ نفر کار چشم پزشکی، ۳۸ نفر تزریقات و پانسمان برای مراجعه کنندگان انجام پذیرفت.
وی تصریح کرد: در این اردوی جهادی سه روزه ۱۹۰ بسته آموزشی بهداشتی،۱۸۰ بسته فرهنگی،۲۸۲ عدد مسواک و خمیردندان، ۲۶۵ نسخه دارویی و ۴۲۵ عدد عینک به خانواده ارائه گردید.
رضوانی با تاکید بر خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان‌های شاهرود و میامی گفت: اعزام اکیپ‌های بهداشتی درمانی به مناطق محروم تا پایان سال با وجه به برنامه ریزی انجام شده ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار