فرمانده سپاه ناحیه فراهان گفت: واقعه غدیر برای نخستین بار به همت ستاد غدیر و مشارکت سپاه در فراهان بازخوانی و شبیه‌سازی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۲۶۸۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ سرهنگ حسین رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با خبرنگار بسیج فراهان؛ با اشاره به اینکه بازسازی واقعه غدیر به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رخداد اسلام، نتایج شیرینی برای جامعه به دنبال دارد گفت: پرداختن به غدیر و تلاش برای تبلور پیام غدیر در جامعه یكی از اهداف بازسازی این واقعه تاریخی است.

رضایی اظهار کرد: این ایام بهترین فرصت تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی است و از این رو وجهه مردمی بودن این برنامه بیش از پیش قابل‌توجه است تابتوانیم آموزه‌های اساسی و بنیادین و اصل محتوای واقعه غدیر را به گوش همه مردم برسانیم.

فرمانده ناحیه فراهان بیان کرد: تلاش ما براین است تا از تمامی توان مردمی و هنرمندان تعزیه پرداز فراهانی برای برگزاری مناسب و باشکوه این برنامه بهره بگیریم که دراین راستا تبدیل این برنامه به یک فرهنگ عمومی از مهمترین اولویت های ما است.

وی گفت: قرائت گزیده‌ای از خطبه غدیرخم، بازسازی برکه غدیر و اجرای صحنه واقعه بر روی جهاز شتر پیش‌بینی شده است. 

رضایی، با بیان اینکه واقعه غدیر با مشارکت هنرمندان در امامزاده ذلف آباد فراهان بازخوانی و شبیه‌سازی می‌شود، گفت: واقعه غدیر برای نخستین بار به همت ستاد غدیر و مشارکت سپاه در فراهان بازخوانی و شبیه‌سازی می‌شود.

ارسال نظرات