خبرهای داغ:
دکتر مهدی جمشیدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به دنبال ایجاد چارچوب کلی نظام است گفت: پوست اندازی انقلاب با روی کارآمدن جوانان بر مبنای تبیین گام دوم انقلاب اسلامی از ضرورت‌های حال حاضر است.
کد خبر: ۹۱۶۲۶۹۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، دکتر جمشیدی عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در همایش تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع روح گام دوم که با هدف ایجاد امید در جامعه و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن ویژه اساتید، دانشگاهیان، سخنوران فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و پاسداران ستاد سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد با بیان اینکه جوانان مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند گفت:: مقام معظم رهبری به دنبال ایجاد چارچوب کلی نظام است.
او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید زمینه برای استقرار دولت جوان حزب اللهی فراهم شود افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نه یک شعار بلکه بها دادن به جوانان و آماده سازی عرصه‌های مختلف برای حضور آنان در عرصه‌های مدیریتی این کشور است.
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه پوست اندازی انقلاب با روی کارآمدن جوانان بر مبنای تبیین گام دوم انقلاب اسلامی از ضرورت‌های حال حاضر است تصریح کرد:، ولی فقیه دیده بان بصیر انقلاب است و همیشه در موقعیت‌های حساس کشور تذکر‌های جدی به مسئولین داده است.
دکتر مهدی جمشیدی گفت:: مسئولان باید اقتصاد مقاومتی را باور داشته باشند و با امید به غرب دولت و کارکرد‌های آن را متوقف نکنند.
او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری با بیان اینکه فتنه خط قرمز نظام است افزود: این کلام نیز سرلوحه همه ما است و باید بدانیم در این انقلاب خون شهیدان زیادی ریخته شده است و این خود ضامن امنیت این کشور است و دشمنان این نظام باید بدانند همه مردم این کشور تمام قد گوش به فرمان، ولی فقیه در برابر هر نوع توطئه‌ای ایستاده اند.
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه برخی دولتمردان به جای امید به خدا و توانمندی‌های داخلی به کدخدا امید دارند و به دنبال حمایت از بیرون این مرز‌های کشور هستند افزود: بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی مسیر راه پیشرفت این کشور است و بهترین برنامه برای توسعه این مملکت در همه امور است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها