خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ‌خوزستان:

‌آمریکا در برابر انقلاب و اراده ملت ایران بی‌اراده شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ‌خوزستان با بیان این‌که آمریکا در برابر انقلاب و اراده ملت ایران بی‌اراده شده است، گفت: طومار غربی‌ها با انقلاب اسلامی ایران برچیده می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۲۷۱۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که در سرسرای مجتمع فجر برگزار شد، اصحاب رسانه را افسران جنگ رسانه‌ای برشمرد و اظهار داشت: رسانه‌ها در جامعه از جایگاه تحول‌آفرینی برخوردارند.

وی با اشاره به این‌که اصحاب رسانه از جایگاه بالایی در تشکیل جامعه اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی برعهده دارند، بیان کرد: موفقیت‌های یک مدیر یا سیاستمدار در توانمندی رسانه‌ای آن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ‌خوزستان از مهم‌ترین خواسته‌های شهدا را عزت اسلام، ولایت و انقلاب برشمرد و گفت: این خواسته‌ها از طریق تحلیل مسائل منطقه و بین‌الملل توسط کارشناسان و صاحب نظران محقق می‌شود.

 

وی با اشاره به گفتمان انقلاب اسلامی ایران با عقبه فکری هزار ساله، ادامه داد: بنا به گفته اندیشمندان غربی، گفتمان انقلاب اسلامی غنی ترین گفتمان به نسبت دیگر گفتمان‌های الهی و غیرالهی است.

‌رستگار با اشاره به این‌که فطریت بشر و آموزه‌های نبوی پایه و اساس گفتمان انقلاب هستند، افزود: نظام مقدس اسلامی در جنگ اندیشه ‌های مختلف قرار دارد و غنی بودن اندیشه‌ انقلاب سبب شده تا آمریکا در فشار ایدئولوژیکی قرار گیرد، در جوامع بشری شاهد افزایش روحیه معنویت‌گرایی و انتظار برای ظهور هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ‌خوزستان با بیان این‌که آمریکا در برابر انقلاب و اراده ملت ایران بی‌اراده شده است، افزود: طومار غربی‌ها با انقلاب اسلامی ایران برچیده می‌شود اما در این زمینه با دست و پا زدن به دنبال کند کردن این‌ زمان است.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش اصحاب رسانه برای ارتقای معنویت جوانان، گفت: روزنامه‌های زنجیره‌ای در داخل به اصول انقلاب اسلامی یورش برده‌اند و رسانه‌های انقلابی با محوریت ولایت فقیه و رهبر انقلاب باید به روشنگری و تبیین در مقابل توطئه‌ها بپردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها