اولین فصلنامه قرآنی «اتقان» در سال ۹۸ با طراحی و باز تنظیم جدید در سال ۹۸ منتشر شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۷۴۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مهر، پیرو انتشار هفتاد شماره از نشریه اتقان شماره هفتاد و یکمین آن در سال ۹۸ و بصورت فصلنامه فرهنگی تبلیغی قرآنی منتشر شد.

هفتاد و یکمین فصلنامه اتقان که در بهار ۹۸ انتشار یافت در قالبی بروز شده و با محتوایی نو و جدید در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

در این فصلنامه فرهنگی تبلیغی قرآنی که ۲۱ صفحه دارد در عناوین و مطالب فرهنگی قرآنی تحلیلی به مهمترین موضوعات قرآنی پرداخت ه است.

در این شماره روایتی از دیدار رمضانی جامعه قرآنی با رهبرانقلاب که در سه ماه نخست سال در اولین روز از ماه مبارک رمضان برگزار شد آمده است.

در این شماره گفتگویی با مجتبی فردفانی نخبه مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (س) انجام شده است.

همچنین در ماه‌ها نخست سال کشورمان ایران شاهد رخداد سیل در نواحی مختلف جغرافیایی بود که در رویدادی نقش کمک‌های مردمی و مؤسسات قرآنی در کمک رسانی به مناطق سیل زده مورد توجه قرار گرفته است.

در فصلنامه جدید اتقان با توجه به قرار گرفتن مخاطبان که مؤسسات قرآنی هستند از گزارش تصویری فعالیت‌های مؤسسات استفاده شده است. همچنین معرفی مؤسسه کوثر هدایت و شهید حسین اسکندری ارسنجان به عنوان یکی از مؤسسات فعال معرفی شده‌اند.

یکی دیگر از موارد مطروحه در این فصلنامه گزارشی از حضور پررنگ اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در نمایشگاه بین المللی قرآن بوده است.

در مهمترین بخش خبری این فصلنامه، پرونده ویژه به آسیب شناسی فعالیت‌های قرآنی از زبان مدیران مؤسسات پرداخته است و ضعف مدیریتی، بزرگترین عامل چالش‌های فرهنگی تیتر این پرونده می‌باشد. در این گزارش محمدرضاپورمعین، محمدحسین سعیدیان، سیدعلی سرابی، سید محمد موجانی، سید روح الله طاهری، حبیب الله عزیزی و حجت الاسلام شاهسونی از افرادی بودند که با بهره گیری از نظراتشان به آسیب شناسی فعالیت‌های قرانی پرداخته شده است.

ارسال نظرات