حضور ۴۰ داور در مسابقات ورزشی دختران کشور در شاهرود/آماده بودن تمام امکانات برای میزبانی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به حضور داوران بین المللی و ملی و درجه دو در مسابقات ورزشی دختران کشور گفت: ۴۰ داور در مسابقات دانش‌آموزان کشور در شاهرود حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۱۶۲۷۴۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
حضور ۴۰ داور در مسابقات ورزشی دختران کشور در شاهرود/آماده بودن تمام امکانات برای میزبانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در نشست خبری به مناسبت سی امین دوره برگزاری مسابقات ورزشی دختران کشور در شاهرود با اشاره به برگزاری سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز کشور در شاهرود، اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری این مسابقات کشوری رشد و ارتقای فنی داوران، مربیان و دانش‌آموزان را شاهد باشیم.
علیرضا حاجی‌قاسمی اضافه کرد: این مسابقات آورده اقتصادی و فرهنگی برای استان سمنان و شهرستان شاهرود خواهد داشت.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با تشکر از دانشگاه صنعتی شاهرود که امکانات خود را در اختیار قرار داده است، افزود: این ظرفیت سبب شناساندن این دانشگاه بین دانش‌آموزان می‌شود و ظرفیت شهرستان هم به لحاظ گردشگری بسیار خوب است که می‌توان این فرهنگ را منتقل کرد.
حاجی‌قاسمی با بیان اینکه اعتبار لازم را برای برگزاری این مسابقات در حد معقول از وزارتخانه جذب کردیم، گفت: تمام این هزینه‌ها در شهرستان شاهرود صرف شده و هدف ما انجام یک کار با کیفیت عالی است.
وی ادامه داد: برای پذیرایی، اسکان و استقبال از دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده است که هفته پرشور و نشاطی داشته باشند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: بالغ‌بر ۴۰ داور بین‌المللی، ملی و درجه ۲ در این مسابقات حضور می‌یابند و از سالن‌ها با استاندارد موردتأیید انجمن‌های کشور و خوابگاه‌هایی با فضای مناسب استفاده می‌شود و نسبت به خیلی از استان‌ها ظرفیت بهتری داریم.
حاجی‌قاسمی خاطرنشان کرد: چهار سالن ورزشی، دو سالن در دانشگاه صنعتی شاهرود و سالن‌های ورزشی مالک اشتر و فرهنگیان شاهرود در اختیار مسابقات است.
وی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا تماشاگران ترجیحاً دانش‌آموز باشند و پیش‌بینی ما حضور دو هزار نفر است و به علت برگزاری مسابقات دخترانه برای حضور مردان محدودیت داریم.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در زمان‌های خالی مسابقات برای بازدید دانش‌آموزان از بسطام، آبشار و جاده تندرستی برنامه‌ریزی شده است.
حاجی‌قاسمی بیان کرد: با توجه به اتفاقات رخ‌داده در ماه‌های اخیر، محدودیت‌هایی برای بردن دانش‌آموزان به مناطق دورتر مانند جنگل ابر و آبشار مجن داریم.
وی تصریح کرد: تلاش داریم هر تیم که مسابقات خود را به اتمام رساند، ۲۴ ساعت در شهرستان شاهرود بماند تا برنامه‌های جانبی و بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری را داشته باشند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به نظام غربالگری در مدارس ابتدایی برای داشتن تیم‌های قدرتمند ورزشی، افزود: در این مسابقات از فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزشی حضور دارند تا استعداد‌ها را برای تیم‌های باشگاهی و ملی شناسایی و انتخاب کنند.
سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود نیز در این نشست از همه مؤثران شهرستان شاهرود که کمک ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشتند، تقدیر کرد و گفت: این میزبانی حاکی از آن است که وفاق و همدلی بین مدیران شهرستان وجود دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار