معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه:

راهیان نور بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ شهادت است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه از اعزام ۸۰۰ نفر از بسیجیان و شهروندان این شهرستان به مناطق عملیاتی شمالغرب در قالب کاروان نور خبر داد و گفت: این کاروان‌ها، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۶۲۸۲۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۸

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، موسی شعفی در نشست هماهنگی کاروان‌های راهیان نور مراغه افزود: اعزام این کاروان فرهنگی در راستای ترویج و تبیین سبک زندگانی شهدا به عنوان بهترین برنامه فرهنگی مذهبی در بین نسل جوان خواهد بود.
وی افزود: امنیت امروز کشورمان در سایه ایثار و فداکاری‌های رزمندگان، ایثارگران و خون شهدا و نیز به برکت نعمت ولایت و رهبری حاصل شده است.
شعفی از نهادها و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان خواست تا در راستای رسالت فرهنگی خود از اعزام این کاروان معنوی حمایت کنند.

کاروان راهیان نور مراغه در دو بخش خواهران و برادران در مدت دو روز از یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور بازدید و با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق می‌کنند.

کاروان خواهران ۲۶ مرداد در قالب ۱۰ اتوبوس و کاروان برادران نیز دوم شهریورماه سالجاری در قالب ۱۰ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس عازم خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها