فرمانده سپاه شهرستان طالقان گفت:در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه آرمان‌ها و اهداف شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس در جامعه کاروان راهیان نور طالقان به تعداد ۱۰۰ نفر عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۸۶۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده سپاه شهرستان طالقان در مراسم بدرقه کاروان‌های راهیان نور شهرستان طالقان ودر گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت‌: کاروان راهیان نور شهرستان طالقان با شرکت ۱۰۰ نفر و در قالب دو دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شد.

۱۰۰ نفر از شهرستان طالقان راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند

وی با بیان اینکه این کاروان‌های راهیان نور به مدت دو روز از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور بازدید می‌کنند، افزود: این کاروان در قالب راهیان نور به مدت 2 روز از یادمان‌های شهید باکری، شهید بروجردی و شهدای تمرچین بازدید می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در شهرستان طالقان جوانان و نوجوانان استقبال خوبی از برنامه‌های راهیان نور می‌کنند، تصریح کرد: باتوجه به اینکه در شهرستان طالقان جوانان و نوجوانان استقبال خوبی از برنامه‌های راهیان نور می‌کنند ما نیز تلاش خود را می‌کنیم تا اعزام کاروان‌های راهیان نور و برگزاری سایر برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این منطقه تداوم یابد.

فرمانده سپاه شهرستان طالقان کاروان‌های راهیان نور را گامی مهم در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شده و ترویج آرمان‌ها و اهداف آنها در جامعه برشمرد و تصریح کرد: باید با این گونه اقدامات فرهنگی زمینه برای تقویت روحیه دینی، بسیجی و جهادی را در بین مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان فراهم آوریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها